dimecres, 26 de gener del 2011

Del metro al cel

Si agafes el metro cada dia a la mateixa hora cada dia de la setmana, acabes classificant als teus companys de viatge i dins de la teva classificació hi ha els que et ve de gust trobar-te perquè t'agraden i només veure'ls es desperten les teves fantasies més humides. Jo tenia entre cella i cella a un noi d'uns 25 anys, que anava vestit amb roba de marca informal, Feia aprop d’un mes que havia aconseguit que em saludés per primera vegada i des d'aleshores havíem anat progressant: un bon dia, un que tal i alguna indirecta, cada vegada que aconseguia parlar amb ell arribava a la feina calenta. El desitjava i volia tastar-lo. Va arribar el meu aniversari i jo volia que ell fos el meu pastís, el meu regal perfecte.
Em vaig aixecar una mica més d'hora, em vaig dutxar i vaig aprofitar per masturbar-me per poder sortir una mica serena, perquè només el pla ja em caldejava i m’havia llevat molt molla del poc que havia dormit pensant com aconseguir-ho, em vaig posar crema hidratant perfumada, i em vaig vestir amb cura: tanga brasiler de color negre, sostenidor a conjunt que ressaltava els meus pits, mitges i faldilla negra molt curta, una brusa vermella cenyida i unes sabates amb taló d'agulla. Em vaig mirar al mirall i em vaig sentir radiant, si avui no ho aconseguia no ho faria mai.

Vaig arribar a la parada una mica d'hora, vaig deixar passar un metro perquè ell no havia arribat. Quan vaig veure que ell arribava el meu cor es va accelerar, em va recòrrer un escalfred i va créixer la meva humitat, em vaig acostar a ell movent-me sensualment per anar a saludar-lo mentre pensava quina seria la frase correcte. La seva mirada el va delatar, em va repassar literalment de cap a peus, els ulls li sortien de les orbites i em va saludar amb un ampli somriure. Vaig pensar que havia d’anar a per totes des de la primera, així que li vaig deixar anar que era el meu aniversari i que m'agradaria que fos un gran dia, i que el volia començar compartint sexe amb ell, que si es podia escapar 2 hores.
No va semblar sorprendre's, em va xiuxiuejar a cau d’orella: un moment guapa. Sentir el seu alè em va fer estrèmer. Va agafar el telèfon mòbil, va trucar i va dir que arribaria tard perquè li havia sortit un imprevist, que calculada que ho podria resoldre en 3 hores. Em va mirar i em va dir: Seré teu durant les pròximes 3 hores, on anem?
Em van passar un parell d'hotels pel cap, però per a què complicar-se, li vaig dir que podíem anar a casa meva, que a aquella hora ja no hi havia ningú. Arribarem en pocs minuts, pel carrer caminàvem sense tocar-nos però jo parlava obertament de les meves fantasies, ell simplement va somriure i em va dir: només això?. La seva mirada múrria em va escalfar una mica més.
En arribar a l'ascensor es va acabar la distància entre nosaltres, les nostres llengües es van trobar, les seves mans van buscar el meu cul i em va dir a cau d'orella que em correria tantes vegades com anys complia. Entrarem a casa, vem anar directament a l'habitació, em va pujar la faldilla i em va estirar al llit. Els seus dits van buscar el meu sexe i el va trobar tan calent i humit que sense dificultat va entrar-hi dos dits i els va començar a moure intensament, mentre amb l'altra mà m’arrencava literalment la camisa, em vaig córrer per primera vegada. Es va treure la roba i el seu sexe va saltar del seu slip i el va posar sobre la meva boca. El vaig xuclar amb frenesí. Ell feia cara de plaer però seguia acariciant el meu sexe amb mans expertes, buscant cadascun dels racons que em provocava plaer, em va fer córrer de nou.
El seu penis seguia erecte i em va posar de quatre grapes, em va dir que em follaria pels dos forats, que si tenia vaselina. Vaig obrir el calaix i li vaig passar el lubricant que sempre tinc a mà. Em va untar bé i em va començar a follar ficant la seva polla al meu sexe fins al fons, cada vegada amb més velocitat i més força. Quan va notar que em corria, va sortir i sense donar-me temps me la va ficar pel cul d'un sol cop. Em vaig quedar parada perquè allò era nou per a mi, però quan ell es va moure vaig començar a sentir un plae extrem que em va fer escòrrer amb pocs minuts, ell va seguir movent-se i poc després vaig notar com el seu sexe es contreia i explotava deixant anar dins meu un fluxe de calor que em va tornar a posar a 1000, quan em vaig aixecar em sortia semen pel cul i el meu sexe rajava dels meus propis fluxos.
Em vaig mirar el rellotge només portàvem mitja hora i ja m'havia descomptat de les vegades que m'havia corregut, realment compliria la seva promesa? Li vaig oferir alguna cosa per beure i quan vaig tornar a l’habitació el seu sexe m'esperava de nou en acció i ell tenia a les mans un consolador que havia descobert en el calaix que s’havia quedat entreobert quan vaig treure el lubricant i em va dir: ara que tinc ajuda et faré sentir molt més plaer. Seguim?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada