dijous, 24 de febrer del 2011

Relaxació abans d'anar al dentista

Avui sortint de la feina havia d’anar al destista, he estat nerviosa tot el matí, no ho puc evitar, no és precisament que m’agradi la situació, malgrat que el meu destista està boníssim.
Quan he sortit de la feina he pensat que no podia ser que el dentista pogués amb mi, Així que he decidit arribar-hi més relaxada q habitualment, he agafat el cotxe amb el cap ja ple d’imatges sensuals que la meva ment anava creant amb cada persona que es creuava al meu voltant. Un  noi que se m’ha creuat m’ha repassat literalment amb la mirada i ha somrigut, jo li he tornat el somriure perquè en la meva ment ja només li quedaven els calçotets posats.
He arribat al cotxe i a cada semafor que trobava vermell m’acariciava per sobre els pantalons, la meva humitat anava pujant, el que més em posava era tenir un cotxe més alt que el meu al costat i notar que el copilot era conscient del que jo feia. He arribat molt calenta, a la sala d’espera estava inicialment sola i he aprofitat per confirmar que el meu sexe estava mulladet i … ho estava, m’he llepat el dit i cordat el botó del pantaló just al moment que entrava un noi d’uns 24 anys per la porta, m’ha preguntat si anaven gaire tard… quina veu tant sensual, jo no sabia on posar la vista, perquè ja me l’imaginava sense roba, entre les meves cames i menjant-me amb golafreria… Quan tenia aquests pensaments he sentit el meu nom perquè ja em tocava, m’he despertat d’un somni i molt relaxada he entrat a la consulta. El meu odontòleg m’ha preguntat com estava cortesment, s'ha assegut al meu costa i jo estava estirada i només mirava els seus llabis, el seu pit, el seu entrecuix i mentre jo tenia el cap en una altre banda, m’ha fet obrir la boca (el que jo hi hauria posat, mhhhh), el contacte de les seves mans als meus llabis em semblava més sensual que mai, la seva came tocava el lateral del meu cos, i de forma molt professional m'ha mirat i en pocs minuts m’ha dit que avui estava tot bé i que no calia fer res, que demanés hore en 2 mesos.
He sortit de la consulta accelerada i m’he creuat amb el noi de la sala d’espera, ens hem tocat breument al passadís, però ha sigut suficient per encendre’m encara més. He estat a punt d'anar al lavabo per apagar-me una mica, però tenia tard.
He agafat el cotxe, m’he pessigat els dos mugrons per tornar a la realitat i una vegada a casa m’he posat les boles xineses i he seguit fent encàrregs fins ara. Encara vaig calenta, i ho volia compartir amb vosaltres, i segur que trobaré qui m’apagui.

1 comentari: