dimecres, 8 de gener del 2014

Feliç any nou 2014

Aquell cap d'any tenia pinta de típic. No em feia cap il·lusió especial: sopar a casa amb uns amics, un joc de taula d'aquells interminables i fins i tot poc alcohol.
Em feia mandra fins i tot treure'm el xandall que em va acompanyar fins que vaig tenir el sopar preparat.

La meva parella em va convèncer perquè em posés sexy, em va regalar un conjunt vermell preciós i em vaig posar a sobre un estret vestit negre i unes mitges amb sabates de taló. Van començar a arribar els amics, a part de les dues parelles habituals, hi havia una parella nova, que el meu marit em va presentar i em va dir que els havia convidat després de parlar amb ells en un foro. Em va picar l'ullet, em va fer un petó i em va magrejar el cul mentre m'ho explicava davant d'ells. Estava al·lucinant per moments.

Vam sopar i per sorpresa meva van caure unes quantes cerveses, un  parell d'ampolles de vi i un parell més de cava. La parella nova era encantadora i molt animada, i ell tenia una mirada molt sensual i unes respostes que sempre es podien interpretar en segones. A mi la seva mirada m'estava escalfant. Entre una cosa i l'altra vam arribar a les campanades ben contents. Després del raïm i del brindis, algú va proposar jugar a algun joc de taula. La parella nova va dir que en coneixien un d'una web que estava molt bé per pujar la temperatura i començar l'any amb una nova experiència.  Una de les parelles va dir que havia de marxar i es va acomiadar.

Després d'acomiadar la parella vaig omplir la glaçonera i la vaig posar a la taula, juntament amb un parell d'ampolles de licor i alguns refrescos per combinar. Jo em vaig servir un gintònic i qui més qui menys tothom es va posar una copa.

La meva parella va anar a buscar el portàtil i el vam connectar. http://www.juegoerotico.net/v1.0/

Vaig mirar la meva parella, que em va somriure. això em va encantar i ens vam posar a jugar. Primera tirada: targeta verda, havia de triar dos voluntaris perquè em traguessin una peça de roba. Vaig triar les dues noies, que sense pensar-s'ho em van treure el vestit, cosa que va provocar que a la primera tirada em quedés amb mitges i roba interior. Vaig veure un bon glop del got, esperant que la sort igualés les coses. Una de les noies va haver de llegir un embarbussament que al no sortir-li li va costar un càstig que va consistir en masturbar-se davant de tothom, però com que encara era prova verda ho va fer discretament sota la faldilla.

I així vam anar avançant... amb ulls tapats calia deixar que et fes un petó a cadascú de la resta de jugadors... la roba va anar caient, Endevina qui et mossega la orella... Fes un petó a qui toca... Confessa una fantasia... Masturba a algú sobre la roba...I pujant de to lentament...balls ben junts amb llum apagada, durant aquests minuts les teves mans son lliures i notes mans a tot arreu sense saber de qui son, potser és una de les proves que més calenta em va posar...com a càstig més d'un azot al cul, masturbar els altres...

No cal que us digui que no vam arribar al final de la partida, quan a algú li va tocar masturbar-me em vaig córrer per primera vegada aquest any i em va encantar ser la primera en fer-ho, això va precipitar la situació, i ens vam descontrolar. La meva parella em va animar a jugar amb la parella noia. El seu sexe era més ample que el de la meva parella i em venia de gust tastar-lo. me'l vaig ficar a la boca i molt lentament i amb salivant-la bé, vaig aconseguir ficar-la sencera dins la boca i gaudir-la tota.

Veure com la meva parella s'ho muntava amb una noia que feia temps que coneixia, i que per mi tenia molt morbo, em va posar molt calenta. No m'ho havia imaginat mai però m'agradava. Estàvem tos quatre al sofà, i la meva parella i jo de tant en tant ens fèiem un petó o ens somrèiem.

La noia nova i el meu amic de sempre van desaparèixer i es van ficar a habitació.

Jugant al sofà em vaig trobar amb l'altra noia cara cara quan totes dues estàvem a quatre grapes i ens agafaven pels malucs mentre ens estaven penetrant amb calma i un ritme molt tranquil, al mateix temps que jugaven al nostre clítoris amb la mà, semblava que s'haguessin posat d'acord. No vam poder evitar ajuntar els nostres llavis, jugar amb les nostres llengües, i la meva mà va anar a buscar el seu pit per acaronar-lo, estava suau però la postura no era còmode.

Ells es van adonar de la situació i la van fer seure al sofà i em van demanar que me la mengés sencera. No m'ho vaig fer repetir. Començant pel seu pit, vaig anar llepant lentament, xuclant els seus mugrons, assaborint cada mil·límetre de la seva pell, vaig baixar al seu sexe i em vaig deleitar llepant els seus fluids, picant i xuclant el seu clítoris fins que vaig notar que es corria, vaig posar un dit dins amb suavitat mentre seguis llepant, pressionant suaument la suavitat del seu sexe de forma repetida. Jo anava molt calenta, el meu sexe estava molt mullat i vaig notar una mà que buscava la font, al mateix temps que a ella li llepaven els pits amb devoció. La mà de la meva parella va aconseguir que em corrés en pocs minuts.
Quan totes dues havíem acabat més d'una vegada van seure ells i nosaltres ens vam agenollar davant llepant un i altre sexe de forma conjunta, mentre les nostres llengües es creuaven de tant en tant.

Quan els teníem quasi a punt, ens vam quedar quietes i tots dos es van masturbar fins corre's sobre la nostra cara. Jo la vaig netejar i llepar a ella i ella a mi.

Lentament ens vam anar vestint, em vaig acabar el combinat d'un glop, i em vaig fer un petó amb la meva parella. Vam comentar que la partida no s'havia acabat i vam fer broma amb que ningú acaba mai les partides, aconseguint un ambient força distés malgrat el que acabava de passar.
A la poca estona va sortir la parella que faltava de l'habitació, es van vestir i ens vam acomiadar quan ja eren pràcticament les 4h.

Una bona dutxa per agafar el son, amb un joc de mans per aconseguir un altre orgasme, però aquest només meu. No ho digueu a ningú.

Espero que aquest inici d'any m'ajudi a que sigui l'any de les fantasies complertes. I no puc desitjar-vos res millor.  Feliç 2014


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada