dimecres, 5 de març del 2014

Resposta a un repte literari: Port/Cassola/perxa

Era el tercer dia de vacances, em vaig llevar segura que seria un dia especial. Dos dies de platja i dues nits de calma m’havien carregat d’energia.

Havia llogat el segon pis d’una caseta antiga. Vaig esmorzar al balcó de l’apartament mirant com els vaixells entraven i sortien de port, un moviment d’allò més fascinant. Un matí de sol i aigua salada sense interferències, avantatges de les vacances a final de maig, una dutxa ràpida al arribar al apartament i després un dinar lleuger a base d’amanida i fruita.

Després de dinar em vaig endormiscar en un son fràgil, no sé que vaig somiar però em vaig llevar calenta. Vaig intentar refrescar la pell posant-me “after-sun” però l’escalfor creixia a mida que les mans avançaven per la pell. Els peus, les cames, els braços, el pit, l’abdomen... l’aproximació a la meva font de plaer em turbava, em vaig seguir escalfant, alternant les carícies suaus amb algunes més fortes, assaborint els meus dits de tant en tant, fins que la pressió sobre el clítoris es va fer una necessitat i vaig concentrar-me en el que sentia, deixant-me anar fins explotar.

Nova dutxa, ara amb aigua gairebé freda que em va fer tornar a la realitat.

Vaig sortir per comprar alguna cosa per sopar. L’olor a aigua salada em feia sentir viva, i passejant pel port em vaig acostar a la llotja. Uns quants pescadors venien el peix acabat d’arribar del mar. Em vaig quedar hipnotitzada veient un pescador jove, de mans grans movent caixes amb habilitat i parlant amb cortesia i saber fer amb diversos clients. Les nostres mirades es van creuar i vaig somriure mentre notava com les meves galtes s’escalfaven  Quan em va tornar a mirar, la meva calor ja havia passat més enllà de les galtes.
Li quedava una caixa de peix variat, amb alguna cloïssa i alguns musclos. Vaig pensar que sopar una cassola de suquet de peix podia ser un bon pla.
- Bona tarda, per quan me la deixes?
- Per un sopar amb tu             
- A les nou et va bé?
I vaig escriure l’adreça en un tros de paper

Vaig mirar el rellotge, tenia 3 hores. Vaig comprar alguns ingredients més i vaig anar cap a casa. No era una gran cuinera, però m’hi vaig esforçar. I a l’acabar feia una olor molt agradable.
Eren les vuit i ja estava tot preparat. La cassola de suquet al seu punt, l’ampolla de vi blanc al congelador i les maduixes triades a punt per posar-hi la nata.

Em vaig canviar, un vestit blanc estiuenc, vaig seure al balcó i vaig agafar una cervesa i un llibre per fer temps. No podia llegir, el meu cap bullia. No entenia perquè havia dit que sí. Ni sabia que passaria aquella nit. Vaig anar bevent la cervesa mentre em convencia a mi mateixa que la nit seria fantàstica si alliberava la meva ment.



Va sonar el timbre, no l’havia vist arribar, suposo que estava centrada en els meus pensaments.
Vaig obrir la porta, era ell però anava vestit amb un pantaló blanc de lli i un polo verd suau. El primer que em va arribar va ser el seu aroma, no reconeixia la colònia però em va pujar al cap des del primer moment.

El vaig fer entrar i em va agafar de la cintura per fer-me dos petons a la galta, intensos, aprop del llavi, dels que deixen marca.. Em van cremar una bona estona. Em va ajudar a posar la taula, sense escatimar fregaments. Cada vegada que els nostres cossos es tocaven jo m’encenia, de fet crec que des de que el vaig veure no em vaig apagar del tot.

La conversa va ser amena, el vi em va semblar deliciós, però alliberaba la meva llengua, fins el punt que les indirectes i segones intencions van anar pujant. Vam arribar a les maduixes amb un interessant punt i amb molta calor.

Tornant de la cuina vaig tenir una idea.
-         Vols ser el meu plat?
-         Com?
-         Els postres els podem fer a l’habitació si vols...
El seu somriure va ser un si. Vaig posar musica suau i vaig encendre dues espelmes d’oli de massatge. Vaig deixar les maduixes i la nata sobre la tauleta i vaig anar a buscar els seus llavis que feia estona que em tornaven boja.
Va ser un petó intens, llarguíssim. Li vaig treure el polo, i vaig assaborir el seu coll, el seu pit mentre les meves mans descordaven els pantalons i el deixaven en slip. Sota l’slip es marcava una erecció important.
Li vaig demanar que s’estirés i vaig col·locar algunes maduixes al seu pit i abdomen, a sobre una mica de nata. El fred el feia estremir. Lentament vaig anar buscant i menjant-me totes les maduixes. A la última maduixa molt a prop del melic, em va agafar amb força del cabell i em va demanar, o millor dit, em va ordenar que llepés el seu slip, que deixes anar l’aire calent mentre mantenia entre llavis el seu sexe. Em va sobtar el to, però em va posar molt calenta. Vaig deixar que les seves mans controlessin el meu cap, ell marcava la pressió. Em va sobtar de nou, ningú m’havia tractat amb aquella força ni necessitat de control, però per sorpresa meva no estava espantada.

Em va ordenar que em tregués la roba moooooolt lentament, m’ho vaig prendre com un joc i ho vaig fer, movent-me sensualment la roba va anar caien. Quan m’anava a treure el tanga em va ordenar que pares.
Estava molt excitada, em va fer posar de genolls sobre el llit i aixecar la mans, em va ordenar tancar els ulls i estar quieta. Ho vaig fer. Em va passar una mà per l’entrecuix
-M’agrada que estiguis mullada per mi. Vols ser la meva puteta avui?
Li vaig dir que sí. La seva veu em tenia hipnotitzada, com la seva mirada a la tarda.

Vaig sentir soroll i vaig notar una presió al voltant dels canells, quan em va dir que obris els ulls, no m’ho podia creure. Havia posar una perxa entre els dos armaris de l’habitació, que es subjectaven amb unes anelles de fusta, i jo tenia les mans subjectes amb unes cintes que s’enganxaven amb velcro que passaven per sobre la perxa.

- D’on ho has tret?
Visc al primer pis, aquest és el meu pis de joguines, però a l’estiu el llogo. Ha sigut molta casualitat.

...

1 comentari:

  1. Es un relat molt bonic. Està molt ben escrit, i el final obert es molt emocionant!

    ResponElimina