dilluns, 13 de desembre del 2010

Desprès d'una trucada

Acabava d'arribar a casa quan ha sonat el telèfon, eres tu, un què tal? seguit d'un tinc calor en ple mes de desembre ha fet que de mica en mica la conversa s'hagi anat caldejant, hem parlat de joguinetes que estan al meu calaix molt avorrides, de fantasies, de situacions estimulants quan no són un bon moment, del que m'agradria fer-te, del que em podràs demanar... Total, una hora de conversa. Quan has penjat jo anava com una moto i suposo que tu també, però ja no he tingut temps de preguntar-t'ho. He anat al bany i mentre una mà pessigava els meus mugrons l'altre es colava per dins dels texans i buscava entre les meves cames el meu sexe, l'ha trobat molt moll, mentre m'acariciava la meva cara de plaer es reflectia al mirall que tenia davant, m'he acariciat el sexe i pessigat els mugrons cada vegada amb més energia fins que he explotat.
He tret la mà dels pantalons i me llepat els meus propis dits impregnats del meu fluxe.
No m'he apagat del tot, però amb una mica d'aigua freda a la cara i com a mínim consegueixo sortir de casa amb posat serè.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada