dimarts, 18 de gener del 2011

Un mail calent

Bona tarda!
No hi ha un perquè però he sortit de la feina amb ganes de tu, m'hauria deixat menjar de cap a peus, desitjava sentir la teva llengua a la meva pell, menjar-te lentament i veure com t'encenies.
Així que he arribat a casa calenta i em volia masturbar, he estat a punt se trucar-te i dir-t'ho però he pensat que si estaves a la feina era una mala jugada. Tens sort que avui estic angelet.
Així que t'escric el mail amb una bala vibradora posada sobre el meu clitoris i sentint la calor i humitat del meu sexe encenent-se cada vegada més.
Quan deixi de teclejar una maneta meva buscarà l''origen de tanta humitat, la tastarà i segur que la trobo deliciosa i seguiré llepant i buscant fins l'extasi final.
Avui te'l dedico.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada