dissabte, 30 d’abril del 2011

Algú molt especial

Feia gairebé 2 anys que treballàvem junts. Quan jo vaig arribar a l’empresa la primera persona que vaig veure va ser ell. Un noi d’uns 35 anys, que em va rebre amb un somriure que quedava lleument amagat en una barba ben pentinada de color negre.
Ell anava amb cadira de rodes, però d’això no me’n vaig adonar fins setmanes desprès quan vam coincidir a la sala del cafè, aquell dia em va explicar que va ser un accident quan era adolescent que el va deixar tetraplègic.
La veritat és que aquell noi em fascinava, se’l notava segur de si mateix, tenia un somriure amb per tothom i sabia tractar les dones, de fet era l’únic home d’aquella oficina. Jo l’admirava, feia el possible per coincidir amb ell, per xerrar amb ell de qualsevol cosa i cada dia intimàvem més, cada dia m’atreia més. Jo havia detectat que a ell no se li escapaven els meus escots, les meves faldilles curtes el feien girar i sovint ens creuàvem a l’hora de plegar quan jo sortia del lavabo adaptat o m’esperava per entrar-hi. Havia agafat el costum d’anar-hi perquè era més ample i normalment estava més net, però només moltes vegades encara hi havia la seva olor i això em feia sortir d’allà amb una excitació més que evident, he de confessar que algun d’aquests dies em vaig masturbar abans de deixar aquella olor.
Quan ens creuàvem al sortir ell somreia, i jo em sentia desitjada, la seva mirada brillava més que mai i jo em sentia molt a gust.
Un dia vaig decidir fer un pas més. Jugar-me-la a una única carta, aquell dia portava una faldilla curta i una samarreta estreta sense sostenidor, vaig entrar al lavabo adaptat poc abans de la seva hora de marxar, però no vaig tancar la porta, em vaig quedar quieta darrera. No van passar ni 10 minuts que ell va entrar i va tancar la porta. Només llavors ell em va veure, la seva cara de sorpresa va canviar quan em vaig acostar, vaig seure a la seva falda amb una cama a cada banda i li vaig fer un petó als llavis.
Vaig notar com m’olorava, va tancar els ulls i va tornar a olorar. Les meves mans van començar a acariciar el seu coll suaument i li vaig dir a cau d’orella que em semblava un noi molt sexi i que volia demostrar-li. Ell va aprofitar la proximitat per començar a llepar-me el coll, mentre les seves mans exploraven el meu cul, jo anava molt i molt calenta. Va buscar els meus pits per sota de la samarreta i va acariciar els pits amb suavitat, jo estava encantada de com estava sortint “l’emboscada” i em vaig deixar fer. Les paraules tenen molt poder i amb ell més, ja que l’excitació sobretot era mental, jo li deia com m’agradava el que feia i el que volia. Tenia ganes de notar la seva llengua en el meu sexe, però sobretot la seva barba, em vaig aixecar la faldilla, vaig seure sobre la tapa del vàter i vaig posar una cama sobre cada barana (avantatges dels lavabos adaptats) i Així vaig deixar a la seva voluntat un pubis amb el pel ben retalladet i un sexe rasurat i molt humit. No s’ho va pensar dues vegades, la seva llengua calenta va començar a resseguir el meu sexe, els llavis majors, els menors, i el clítoris. La seva barba em feia pessigolletes i això em posava encara més calenta. No vaig poder aguantar tanta excitació acumulada i em vaig córrer tan bon punt ell va entrar un dit a la meva vagina i va trobar el punt G. Tenia un coneixement de l’anatomia femenina que em sorprenia.
Jo li volia tornar però la veritat és que em va desconcertar veure un sexe flàcid quan vaig descordar els pantalons. Ell va somriure i em va dir dolçament i acompanyant la frase d’un petó que ell estava molt excitat però que el seu sexe només responia a estímul físic pel problema que tenia. Ho vaig entendre de seguida. Vaig agafar el seu sexe i el vaig començar a masturbar, el seu membre no deixava de créixer i era més gran del que jo esperava. Quan ja el tenia en plena erecció vaig començar a llepar-lo, i el vaig anar assaborint. Al cap d’una estona vaig decidir cavalcar-lo i vaig tornar a seure sobre seu al mateix temps que ficava el seu sexe dins del meu i els nostres llavis es segellaven amb un petó. Vaig començar a pujar i baixar, cada vegada amb més velocitat fins que em vaig córrer. Ell no havia acabat, però ell amb un petó em va explicar dolçament que ell no tenia ejaculació, però que havia sigut el millor polvo de la seva vida.
Jo amb tanta dolçor estava més que emocionada, el vaig abraçar i al cap d’uns minuts ens vam “acondicionar” i vam sortir del lavabo.
Cada dia ens creuem i ens diem bon dia, compartim cafè i som molt amics. Però el que va passar és el nostre gran secret.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada