dijous, 14 de juliol del 2011

La taca

Quan vaig recollir la faldilla a la tintoreria la taca que tenia encara era evident, vaig demanar per l’encarregat que va resultar ser un noi més o menys de la meva edad que havia heretat la tintoreria de sa mare. Em va sorprendre i me’l vaig mirar sorpresa, ell també em va observar de cap a peus i em va preguntar quin era el problema. Li vaig explicar que la taca de la faldilla no havia marxat i em va dir que si podia saber de què era la taca seria més fácil eliminar-la perquè hi havia productes específics per cada taca.
Em vaig posar vermella com un pebrot i vaig començar a tartamudejar dient que no sabia de què era, que l’havia vist al treure-me-la, malgrat que al cap em venia el sexe del meu amant i recordava perfectament la gota que es va escapar de la meva boca quan ens vem acomiadar al cotxe. El noi va entendre que no podia explicar-li i em va dir que hi tornés en 3 dies que estaria la faldilla preparada i que els perdonés per l’error.

3 dies desprès hi vaig tornar i va sortir ell directament i sense preguntar-me que volia em va portar la faldilla, me la vaig mirar bé i li vaig demanar quan li debia. Em va contestar que no em cobraria ja que el servei no havia sigut correcte, i que fins i tot si li permetia em volia recompensar.

Es va colocar darrera meu i apretant-se contra mi em va dir xiuxiuejant que ja li agradaria tacar-me la faldilla que duia posada i em va agafar per la cintura, xafant la seva pelvis contra el meu cul. Em vaig quedar molt sorpresa, però el meu cos va reaccionar, i vaig notar el despertar del meu sexe.

Em va agafar i ens vem amagar al magatzem, samarretes fora, caricies, petons, pessigs, mossegades, llepades, pantalons fora, faldilla arremangada, tanga estripat, slip a terra… van acabar amb un polvo salvatge sobre la fusta de planxar, crits, gemecs, suor, fluxes, orgasmes… i unes gotes de semen que s’escapen a la faldilla... involuntariament?

Em vaig posar la faldilla neta que havia anat a recollir i vaig deixar la que portava posada per rentar. D’aquí a tres dies he d’anar a buscar-la.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada