diumenge, 7 d’agost del 2011

Casat amb una amiga

Aquest relat he tingut el plaer de compartir-lo amb el Riks. Moltes gràcies per fer-m'ho passar tant bé.

Des de que t’havies casat amb la meva millor amiga, havia començat entre nosaltres una amistat que anava creixent, i des de feia pocs mesos a més a més cada vegada que ens creuavem saltaven xispes, un dia en un sopar a casa meva desprès de varies mirades enceses, alguna caricia d’amagat a la cuina i una abraçada en que em va enviar la teva olor i em va posar a mil, et vaig proposar quedar per fer un cafè sols i parlar-ne, això no podia seguir així. Jo no sabia quina era la teva opció per resoldre el tema, però jo tenia una bona idea.
Ens vem trobar per fer un cafè un dia sortint de la feina i després de parlar del temps, i tot això, com si no ens atrevissim a treure el tema, vaig ser jo qui va dir: - m’agrades molt des de fa temps, cada cop que sense voler ens toquem em poso com una moto, i vull ser teva, però no vull que la meva parella estigui al marge. Us apuntarieu a un intercanvi de parelles.

Ja saps que ets preciosa, i tens unes cames que em tornen boig, cada vegada que et veig a la piscina em venen al cap mil històries, però els trios, o els intercanvis de parella hem fan respecte. Per una banda m’encantaria tenir-te nomès per mi, però per una altra, no puc suportar la idea de la meva dona gaudint en braços d’un altre home... i aixó, que he tingut fantasies amb tu de protagonista, i es que tinc grabat el contacte dels teus pits del dia de l’abraçada, estic dubtós, calent i dubtós...

M’ho vaig prendre com un ho podem provar, no era pas un no. Així que vaig preparar un sopar per tots 4 a casa meva. Ens vam trobar un dissabte sense presses, jo duia una faldilla curta per ensenyar les cames que t’agradaven i un bon escot en un jersei estret. Tu vas venir amb texà i camisa. Unes gambes a la planxa, per poder llepar-se els dits, uns espàrregs per menjar suggerentment… tot  banyat amb un vi blanc fresquet que entrava molt i molt be. Un cop devorades les maduixes amb fondue de xocolata vaig propasar-vos jugar a un joc que havia descobert feia poc a la xarxa. Era una mica picant però podia ser divertit i sempre podríem dir no quan vulguessim. Vaig posar gel a la taula i vaig treure les ampolles del que em demanaveu.

Envalentonats pel vi, vam decidir jugar. Al principi, el joc va ser capricios i feia que totes les proves ens toquessin amb les nostres parelles, fins que vas treure la carta de fer un petó amb llengua a qui digues la botella, i et va tocar la meva dona. Havia de ser un minut, i vau començar timides, però us vau llançar, va durar molt més i ho reconec, alló va encendre alguna cosa al meu interior, va despertar la bestia, hem va posar molt calent veure com us feieu una morrejada, i vaig començar a desitjar que la propera prova hem toques amb tu, vaig tirar el dau i... hem surt que he de masturbar a un altre jugador, i va tocar la meva dona, quan li vaig acariciar el cony la vaig trobar molt molla, era evident que l’havies posat molt calenta, pero vaig veure que tu et tocaves per sobre les calces mentre la masturbaba, i vaig reprimir les ganes de masturbar-vos a les dues a la vegada...

Jo mirava com masturbaves a la teva dona i m’estava posant molt calenta, anava més que mollada i els meus dits ja feien olor a sexe i això que encara duia la roba interior posada. Em va tocar a mi jugar i em va tocar tapar els ulls de qui marqués l’ampolla i tots els jugadors de l’altre sexe t’acariciaven durant 2 minuts. Et va tocar a tu ser l’afortunat. La teva dona et va tapar els ulls, i 4 mans van començar a seguir el teu cos, jo al principi timidament, el coll, baixant lentament pel pit, pessignat amb suavitat el mugró, baixant per l’abdomen, i va ser la teva dona qui va agafar la ma i la posar directament sobre el teu slip, mentre em feia un petó als llavis de complicitat. Li vaig tornar el petó un xic més humit i vaig acariciar amb presió el pene que es marcava sota la mà. El meu xicot va dir que s’havia acabat el temps, va tirar la teva dona i ens va tocar xupito a tots…

Xupito a tots, tot i tenir els ulls tapats, vaig saber que era la teva mà la que m’acariciava i aixó va fer que en volguès més. la següent tirada, hem toca masturbar a dos jugadors a la vegada, et trio a tu i l’atzar tria al teu novio. M’esforço amb tots dos, vull que ell es corri per intentar que totes dues sigueu meves, i crec que si tu et corres, encara et posaràs més calenta. Els meus dos dits entren i surten facilment amb tanta humitat, i amb l’altra mà, agafo la polla del teu novio amb força i la faig pujar i baixar amb molta energia.  Desitjo que guanyis la partida, així tots serem els teus esclaus, i intueixo, que ser el teu esclau, serà un plaer...

Jo notant les teves caricies em corro mullant la teva mà, que seguidament acosto a la meva boca i llepo amb tranquilitat, mentre la teva mà seguéis masturbant al meu nòvio que encara no es creu el que està passant però s’hi posa bé, i quan tu aceleres jo li noto a la cara que està a punt de corre’s i em poso en gatzonera per tal d’atrapar tota la seva llet, però abans d’ajupir-me, et dic a la orella que seràs meu, que tinc sed de tu encara.
Em toca tirar i amb un fantàstic 6 arribo la primera a la meta. Somric, i us donc les ordres. No són difícils. Jo per ara només em menjaré la teva dona, la vull repassar sencera, els dos nois no podeu separar les mans ni les boques del meu cos durant 10 minuts.

Veure com et menges a la meva dona m’acaba de posar a to, i hem llanço com si estigues posseit a menjar-te a tu. Fa estona que desitjo llepar-te el cony, amunt i avall, degustant la humitat de la teva escorreguda, fican-te la llengua dins, sense deixar cap racó per explorar, et poso un dit, que queda ben moll,  lentament baixa i suaument, entra dins el teu culet, al mateix ritme que un altre t’entra dins el cony i la meva llengua i els meus llavis no es poden separar ni un moment del teu clitoris. Sento com gemega la meva dona, sento com gemegues tú, i les dues us moveu al mateix ritme perque les dues esteu cami de l’orgasme, i jo no puc fer res mes que augmentar el ritme dels meus moviments. Els teus pits estan sent besats i acariciats pel teu novio i la visio dels teus mugrons durs hem fa desitjar que també siguin meus...

Una última ordre, només em queden 10 minuts de manar. Ordeno a la meva parella que penetri a la teva dona en la postura que ella decideixi, la teva dona decideix no moure’s gaire i tal com està estirada sobre el sofà li posa les cames al voltant de la cintura i entra fins el final. Comencen a moure’s compassadament. I per fi, tu seràs tot meu. T’assento a una cadira de cara a l’escena de la teva dona i jo poso una cama a cada banda, baixo lentament el cos, ficant el teu sexe dins el meu, ens movem junts, agafes el meu cul per marcar el ritme, llepes els meus mugrons que t’estaven esperant i finalment comencen a arribar orgasmes, jo sóc incapaç de saber qui va començar, però va ser molt espectacular. Quan tu i jo ens vem còrrer vaig abraçar-te i et vaig dir: El que hem hagut de fer per poder follar tu i jo...

I jo de cara a la teva parella i la meva que també s’han escorregut sorollosament, exhaust de tan plaer et contesto, “aqui, o juguem tots o llencem les cartes”, al mateix instant en que la meva pola mullada i flaccida surt de dins teu. Hi tornarà a entrar?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada