dijous, 11 d’agost del 2011

Iniciació a l'aeromodelisme.

Aquell cap de setmana havia de ser tranquil, havia decidit escapar-me al concert de jazz d’Andrea motis i joan Chamorro a Platja d’Aro. No hi conexilla a ningú, però tenia intenció de passejar una mica, gaudir de la bona taula, viure el concert i escarxofar-me a la platja el dia següent, sense cap altre intenció.
Vaig arribar i desprès de deixar les coses a l’hotel vaig passejar pel passeig marítim, em vaig menjar un gelat de xocolata i vaig llepar-lo amb devoció per intentar fer-me passar la calor, sense aconseguir-ho gaire.
Vaig anar a l’hotel a dutxar-me. Vaig aprofitar per sentir l’aigua fresca regalimant per la meva pell i vaig poder notar que a l’entrecuix tenia més calor que a la resta del cos, així que suaument vaig anar buscant la font de la calor, fent petites incursions aquí i allà fins que la humitat va ser superior a la de la dutxa i vaig sentir un plaer molt relaxant.
Em vaig posar un pantaló curt cenyit color cru, i una brusa lil.la fosc entallada. A sota un conjunt de tanga i sostenidor blanc que m’ajudava a sentir-me bé.

Vaig decidir anar a sopar a un restaurant del centre del poble que em van recomanar des de l’hotel. Quan hi vaig arribar hi havia cua, i això em va contrariar, perquè no podia esperar el segon torn i no sabia pas on anar. Estava pensant on aniria que va entrar un senyor d’uns 60 anys molt educat demanant taula, no vaig poder evitar girar-me quan vaig sentir la seva veu, era molt sensual, ell amagava un somriure darrera una barba blanca. Quan li van dir que no hi havia lloc, va comentar que no es quedaria perquè volia anar al concert de jazz, i va sortir. Vaig anar darrera seu, i el vaig interceptar: Perdoni, no he pogut evitar el comentari que ha fet al restaurant, jo també vull anar al concert però no sóc de per aquí i no sabria pas on dirigir-me per sopar i li he de confesar que no m’agrada sopar sola, espero que no pensi que és atreviment, però li importa si l’acompanyo?. Amb un somriure em va dir que conexia un lloc petitó on es menjava molt bé.

Va ser un sopar agradable, amb un menjar molt ben fet, tot això mullat amb un vi d’Alella deliciós, conversa amena i distesa i tot aquell saber estar que poques vegades m’havia trobat amb un “desconegut”.  Era un home segur de si mateix, amb les coses clares i cada vegada el trobava més encisador.

El concert va ser màgia pura, la música omplia l’aire i la conexió amb el públic va ser especial des del primer moment. Estavem asseguts de costat i parlavem a cau d’orella, cada vegada que notava el seu alè em feia un salt l’estòmac. Quan va sonar la canço:It’s a wonderful world (http://www.youtube.com/watch?v=2umzCed_7hE&NR=1) se’m va erizar la pell, li vaig extrenyer fort la mà i li vaig fer un petó suau als llabis.

Va acabar el concert i vem passejar sota la llum de la lluna per la platja. Em va explicar que li agradava l’aeromodelisme i que el dia següent aniria a estrenar un avió que li havien regalat recentment. Li vaig dir que m’agradaria acompanyar-lo, i em va dir que em passaria a buscar per l’hotel a les 9h, que preferia anar aviat,, per evitar les hores de sol. Vaig arribar a l’hotel en un estat d’euforia molt curiós. Jo el desitjava, però ell no havia fet cap moviment per respondre el petó i em tenia desconcertada.
Vaig tornar a la dutxa, aquesta vegada aigua calenta a xorro i  una bona dosis de autoestimulació em van permetre dormir les poques hores que em quedaven per tornar-lo a veure.

Em vaig llevar, i em vaig posar un vestit curt de tirants vermell i una sandalia de talò. A sota, sencillament un tanga també vermell bastant escuet. Vaig esmorzar i quan vaig sortir del restaurant ja m’estava esperant a l’entrada de l’hotel. La veritat és que vaig aconseguir sorprendre’l per la cara que va posar. Així que acabava de guanyar una batalla.

Vam pujar al cotxe i sonava jazz. En pocs minuts vem arribar a un camp de gesta. Va treure un avió i se’m va escapar que me l’esperava més petit i va riure. Va fer-lo volar un parell de vegades. Semblava fácil i es va oferir a que ho provés. Vaig agafar el comandament, ell estava darrera meu, els seus braços em rodejaven per arribar al comandament, jo notava el seu cos xafat contra el meu, i m’hi vaig posar bé, deixant que el seu pubis apretés el meu cul. No era tan fácil com semblava. Però el que sí estava sent fácil era notar la seva erecció, cada vegada més important.

Abans que arribés més gent vaig decidir jugar l’ultima carta. Li vaig dir que agafés un moment el comandament, em vaig girar, li vaig fer un petó ràpid als llabis, i li vaig dir a cau d’orella: demostra’m que ets tan bo com dius, fes-lo aterrar. I justament llavors vaig posar-me de cuclilles davant seu, vaig acariciar la seva bragueta, la vaig descordar i vaig deixar anar aire calent sobre l’slip inflat, notant com encara augmentava una mica més. El vaig alliberar, vaig petonejar la punta, vaig llepar donant voltes al gland i vaig llepar amb molta i molta saliva tot el penis. Tornant a la punta vaig xuclar una mica, llavors una mica més. I mentre la meva llengua resseguia tot el tronc vaig ficar-la tota a la boca. Pujant i baixant pel teu sexe, mirant-te amb cara de plaer. Tu estaves molt excitat i amb prou feina podies moure correctament el comandament. Jo sabia la ilusió que t’havia fet l’avió i et vaig concedir un descans. Quan vaig veure aterrar l’avió vaig tornar a ficar-me el teu sexe a la boca i llavors sense compasió vaig llepar, xuclar, salivar i gaudir d’ell fins que vaig notar com explotaves a dins la meva boca. Em vaig empassar la teva llet i em vaig aixecar per fer-te un petó amb un gust molt peculiar.

Em vas dir que era més bona jo que tu, que gràcies per haver-te deixat aterrar l’avió i que me’n debies una. Hi vaig estar d’acord, ens vem acostar a la zona de picnic, em vas asseure sobre la taula i comodament assegut al banc amb les meves cames al costat, vas acariciar les cames des del turmell cap amunt fins arribar al meu tanga que et vas trobar molt moll. Em vas mirar i sense pensar-t’ho t’hi vas amorrar. Primer sense treure el tanga vas llepar-lo, desprès el vas apartar i la teva barba va fer pessigolles al meu conyet depilat, que tu llepaves molt i molt bé, de dalt a baix i amb una maestria que només l’experiència podia explicar. Hem vaig estirar i em vaig deixar fer, gaudint cada llepada, cada copet, cada xucladeta, fins que vaig explotar en un orgasme molt i molt intens.

Ara ja empatats vem decidir traslladar-nos a un lloc més tranquil, vam anar a l’hotel i allà vem acabar de passar el cap de setmana, entre caricies, abraçades, complicitat i moltes hores de passió calmada.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada