dimarts, 25 d’octubre del 2011

En una platja nudista ben acompanyada

Arribem a la platja nudista en el teu cotxe. Coloquem les tovalloles a pocs metres de l'aigua, poses el parasol, mentre jo t'observo com encisada i tu amb tota naturalitat et treus la roba, jo em poso nerviosa, però de forma tímida me l'acabo treient, em dones la mà per inspirar-me confiança i proposes anar a l'aigua, on la nuesa no existeix. Et somric m'agafo fort a la teva mà i caminem fins l'aigua, on entrem lentament, jo, fent saltironets cada vegada que l'aigua puja 10 centimetres més. Una vegada a dins s'hi està bé. És una sensació agradable, nado una mica, suro damunt l'aigua, mentre noto de tant en tant les teves mans a la meva cintura, a la panxa, no sabria dir si ho fas de forma conscient, sencillament et tinc aprop i et deixes portar. Em sento bé, em giro cap a tu et somric i et faig un petó suau als llabis. Juguem una mica més a l'aigua, i cau alguna altra abraçada i algun altre petó. Però no vull accelerar les coses i començo a sortir per estirar-me a la tovallola. Tu em segueixes, suposo que observant-me, perquè noto la intensitat de la teva mirada, però no em giro.

Arribo a la tovallola i intentant que no hi caigui ni un gra de sorra, m'estiro cap per avall amb el cap sobre les meves mans que em fan de coixí. Sentir els sol a la pell és agradable. Poca estona desprès noto que et mous, perquè la teva mà ja no toca la meva, però no obro els ulls. Agafes alguna cosa de la bossa i seguidament noto les teves mans calentes i olieses sobre els meus peus, em deixo fer. Una caricia suau als meus peus que no es deixa cap dit, comença a pujar pel turmell, em sento relaxada, la respiració es fa més suau, però la meva pell està alerta, pendent de totes les sensacions. Segueixes pujant i a la part alta de les cames no puc evitar un suspir de plaer. Has passat tant aprop. Segueixes pujant per l'esquena i et deleites al clatell i part de darrera de les orelles. Recoloco el cap per deixar-te fer, m'agrada molt, se m'escapen petits suspirs de plaer molt suaus que et fan somriure i intensificar el massatge. Baixes les mans lateralment per arribar al meu maluc, però fas un cercle al lateral dels meus pits, que em posa la pell de gallina. Sento pessigolles a la panxa i una agradable humitat entre les cames.
Quan em demanes que em giri, no m'ho faig dir dues vegades. Em giro et miro amb un somriure i torno a tancar els ulls per només concentrar-me en la meva pell. Tornes als meus peus i amb calma infinita fas petits cercles pujant per les meves cames. Passes a pocs milimetres de la font de la meva humitat, cosa que la fa reaccionar. Cercles a pubis, i quan arribes al meu pit, l'erecció dels meus mugrons no et deixa cap dubte del meu estat d'exitació. Però desprès de recrearti una mica, tornes al meu coll. des de davant. Per fer-ho estàs quasibé sobre meu, noto la teva respiració, la teva olor i agafo aire per retenir-la en la meva ment. Suspiro i et dic que ets un sol. i abans de seguir amb el massatge em fas un suau petó als llabis. Obro els ulls per mirar-te. Tu també somrius. Els torno a tancar quan em giro a una indicació teva i tu segueixes el teu massatge. Ara ja amb el teu cos sobre el meu, amb massatges més dirigits als punts de màxim plaer. M'estas tornant boja, estic tant relaxada i tan exitada al mateix temps que em costa de definir, però no vull que s'acabi. Noto la teva exitació fent pressió sobre el meu cos, però les teves mans manen, no et deixes endur i la teva calma m'encanta i m'exaspera al mateix temps.
Et faig un petó de nou i et dic que tens unes mans fantàstiques, i m'estiro lateralment, donant-te l'esquena, t'acurruques al meu costat abraçant-me per sobre el pit, xiuxiuejant-me coses que t'agradaria fer-me a l'orella i presionant el teu pubis contra el meu cul. Estic molt exitada, però potser va sent hora d'anar cap a casa per fer un sopar suau mullat amb cava i seguir més tard. T'hi apuntes?


Un record molt dolç a qui l'ha fet possible.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada