dilluns, 3 d’octubre del 2011

Tornada a l'escola... per fi!

Desprès d'un final d'estiu calurós, arriba la càlida tardor. Al matí fa fresqueta i els mugrons es marquen en moltes samarretes, al migdia fa calor i ens destapem encara ensenyant la pell morena aconseguida a base d'hores de sol. Els nens han començat l'escola i per molts pares això ha significat alguna hora més lliure. L'altre dia va tornar el meu marit de la feina i jo l'esperava amb una faldilla breu i a sota només una reixa de mitja de peus a coll molt suggerent. Només entrar a casa ell li vaig fer un petó intens, i vaig notar la presió del seu pubis. Ja estava amortitzat el modelet. El vaig asseure a la cadira i jo vaig seure sobre la taula amb les cames una a cada costat del seu cos, el meu sexe a l'alçada perfecte per ser el seu postre. La seva llengua va buscar el meu sexe pel forat de la mitja que esta estrategicament col.locat. La seva llengua als meus llabis majors, als menors, alguna bufadeta per canviar la temperatura i quan va arribar al meu clítoris... uffffffff...quin plaer. Com em coneix el cabró. Em va fer còrrer en pocs minuts.
Però jo en volia més. Em vaig estirar i li vaig demanar que em penetrés. Anava tant calent que no s'ho va fer repetir, ho va trobar tant calent i tant humit que el sexe va augmentar de tamany encara més. Unes quantes embestides i quan va notar que em corria va somriure, em va fer girar, estirada a la taula, la panxa tocant la taula i el cul ben al marge per penetrar-me intensament des de darrera. Jo estaba encesa, només en volia més. Notava el seu sexe ben endins i els seus ous xocant amb el meu cul. Volia la seva llet dits meus i ell em va complaure. Va explotar i em va omplir provocant-me un nou orgasme. Notava regalimar els meus fluxes i las eva llet per les cames però estava feliç. Em vaig girar, li vaig fer un petó i vem compartir una dutxa abans d'anar a buscar els nens a l'escola.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada