dijous, 26 d’abril del 2012

Efectes col.laterals de la primavera

Tinc un amic amb el que em compartit molts moments de tota mena, això el fa molt especial.
A més a més del que compartim en pròpia pell a vegades compartim amb l'altre històries calentes que vivim amb terceres persones i aquesta complicitat fa que la intensitat de les nostres trobades augmenti. Ahir em va enviar un mail per explicar-me que la primavera l'afecta, que tot el matí va estar treballant molt aprop d'una companya de feina i que l'escot i la seva faldilla curta els van fer posar vermells a tots dos en més d'una ocasió.
Quan passen aquestes coses m'imagino que les veig per un forat i que les seves sensacions m'arriben. El conec suficient com per saber que estaba molt turbat, i sé que la intensitat de la meva mirada l'hi arribaria, sabent que jo també vaig tan calenta com ell i que l'espero a la sortida de la feina, per apagar el que la seva companya no sap ni que ha començat.
Ahir hauria hagut de competir amb una faldilla curta, però unes poques paraules són suficients, que us sembla aquest missatge al mòbil?  "Veure't m'ha alterat i tinc ganes de tu. T'espero al lavabo i vaig fent, vull que ho trobis sucós"
No caldria creuar paraules, un petó als llabis i seguidament els meus dits ja humitejats a la seva boca com a preliminar de la resta.
Bufffffff, Visca la primavera!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada