divendres, 10 d’agost del 2012

Un dia d’estiu molt calorós

Treballar quan tothom està de vacances és una sensació estranya. Hi ha menys trucades i més pau, i això fa que et costi més tenir ganes de treballar. La feina s’acumula i penses que ja la faràs més tard. Estar sol a l’oficina fa que llegeixis relats i fins i tot tinguis més ganes d’escriure’n. La pau i la calor fan que la predisposició mental a tenir sexe augmenti. Més d’un dia he acabat un relat ben asseguda a la cadira amb els dits ben humits i ben cansats i una escalfor encantadora entre les cames.
Un dia calorós d’estiu desprès d’una jornada completada de molt mala gana vaig decidir trucar a un amic a qui feia dies que no veia i anar a sopar a fora, sortosament no estava de vacances i li va semblar un bon pla. Vaig estar mirant per internet amb la decepció de descobrir que la majoria de lloc que m’agraden per aquestes ocasions estaven tancats per vacances. Li vaig proposar quedar a un lloc prou conegut de múltiples locals d’oci, amb la idea de poder triar.

Vaig arribar a casa em vaig apalancar al sofà per empassar-me una estona d’olimpíades televisades. Desprès em vaig anar a dutxar, gaudint el massatge de la dutxa i com sempre que estic nerviosa abans d’un retrobament, em vaig autoadministrar un massatge a tota la pell sense oblidar les zones més íntimes i plaents. Tinc la teoria que els orgasmes fan brillar més la pell. Una mica de crema hidratant posada amb un bon massatge i ja amb la imaginació posada en unes mans que no són les meves. Roba interior negre triada per la ocasió, i un senzill vestit estiuenc blau de tirants i curt a mitja cuixa.
A l’hora concertada vaig arribar a lloc. Per sorpresa de tots dos, tots els locals tancats, ni un sol cotxe excepte el meu i el seu. Ens vam trobar i vam riure per la falta de previsió. Coses de l’agost.
Vam pujar al seu cotxe per buscar un altre lloc. Un cop al cotxe ens vam mirar i els nostres llavis es van creuar. La suavitat dels seus llavis em va sorprendre de nou, un petó suau i tendre que al final s’intensificava, prometia ser el primer d’una gran nit. No vaig poder evitar que la seva olor m’embriagués.

Vam optar per una opció poc nutritiva però fàcil. Mc auto més proper i vam buscar un lloc tranquil per aparcar el cotxe. Trasllat als seients de darrera, seients de davant tombats per fer de taula, dues hamburgueses enormes i unes patates amb ketxup per compartir i begudes enormes amb molt gel per apagar la set..
Les mans no estaven lliures però els peus sí. Em vaig descalçar i amb el peu anava acaronant les seves cames, i pujant fins on podia per la postura.
El seu somriure el delatava, estàvem molt còmodes, el ketxup que regalimava pels dits era l’excusa per tastar els dits de l’altre de forma sensual.

La seva erecció era més que evident i quan es va acabar l’hamburguesa li vaig passar la meva dient-li que la carn m’agradava més crua. Vaig descordar-li els pantalons, i no m’havia equivocat, el seu sexe estava inquiet i amb ganes de petons. Me’l vaig menjar una bona estona mentre ell m’observava amb cara de plaer, la meva saliva regalimava pel seu sexe i mullava els seus ous, que jo acariciava amb la meva mà i aprofitava la humitat per fer un pas més enrere i acaronar el seu cul, el seu gemec de plaer quan hi vaig arribar em confirmava que anava ben encaminada. Havia ficat un dit al seu cul i seguia menjant-me el seu sexe entre els seus gemecs de plaer quan vaig notar una sensació gelada al clatell que em va fer aixecar de cop.

El molt trapella tenia dos glaçonets als dits i em va demanar que em recolcès enrera, que li tocava jugar a ell. Li vaig fer un petó als llabis i em vaig deixar fer. Va dibuixar un camí gelat que va començar al meu coll, va baixar al meu escot, i deixant caure els tirants del vestit em va mullar els sostenidors fent que el fred als mugrons els fes estar molt i molt erectes. Ell seguia amb la seva llengua calenta el camí gelat, i el contrast em posava cardíaca. Va assaborir els meus mugrons amb calma, llepant, xuclant i mossegant amb suavitat mentre la seva mà geladora baixava pel meu abdomen, pel meu pubis i començava a  jugar amb els llavis majors. La falta de pèls feia que el fred fos molt intens, roçant el límit entre plaer i dolor. Amb l’altre mà acariciava el meu sexe explorant lentament la meva humitat. El sexe estava calent i molt brillant, i mentre acaronava el meu clítoris amb múltiples canvis de ritme i moviment i jo tenia un primer orgasme, va decidir calmar-me posant-me el gel a dins el sexe. El fred inicial va seguir amb un augment d’humitat quan la meva calor va desfer el gel. Però ell ho tenia ben previst i anava llepant amb devoció el meu sexe, de davant a darrera. Copets a clítoris, penetració de llengua a mig camí i amb la humitat aconseguida bona menjada a zona anal.

Crec que em vaig tornar a escórrer abans de notar com el seu dit començava a jugar al meu cul. Em va mirar als ulls per demanar-me consentiment, però el meu gemec de plaer el va convèncer tant com la meva mirada de vici. La meva mà va buscar el seu sexe, que seguia amb una erecció espectacular. Vaig tornar també al seu cul i mentre ell jugava amb el meu, jo ho feia en el seu. Marcàvem el mateix ritme i la sensació ens va portar molt i molt amunt, però tots dos volíem més. Vaig afagar un preservatiu del bolso i li vaig posar mentre el feia seure al seient. Tenia ganes de cavalcar-lo salvatgement. Em vaig treure el vestit deixant els meus pits a l’alçada de la seva boca. Mentre jo seia sobre seu, el seu sexe entrava cada vegada més fons. Notar-lo em va accelerar encara més, ell m’agafava pel cul per marcar ritme i em va donar un parell de bones plantofades a la natja. Una altra mirada buscant aprovació que va obtenir en forma de petó intens.
I així mentre jo notava l’escalfor de cops suaus a les natges, l’escalfor del seu sexe dins meu i l’escalfor de la seva boca als meus mugrons van tenir un final salvatge, que va fer que regalimés per sobre seu, cosa que va desencadenar la seva escorreguda dins meu.

Per sort quedava beguda, la vam apurar i vam seguir xerrant una estona encara mig obnubilats per la història viscuda. Em va portar al meu cotxe i ens vam acomiadar fins a un altre dia.

Potser no va ser tan mala sort no trobar cap taula per sopar.

Bon estiu a tots.

1 comentari:

  1. Hola Katalluna,

    Acabo de descobrir el teu blog i m'encantes les històries que expliques, i no cal que digui com de dura la tinc ara mateix. Tan de bo fóssim al darrere d'un cotxe i em prenguessis fins al fons...

    xxx

    ResponElimina