diumenge, 2 de setembre del 2012

La cusiositat mata el gat


Feia temps que ens coneixiem, i un dia vam començar a parlar de sexe, com una cosa natural, sense cap intenció per part meva, però ell em va començar a mirar diferent, probablement alguna cosa va canviar i ara era freqüent que si ens quedavem sols de marxa o prenent alguna cosa, tornessim al tema en qüestió. Això va fer que parlessim obertament de gustos, fantasies, experiències... i la curiositat de viure tot l’explicat s’apoderava lentament de nosaltres. Missatges carregats de sensualitat i dobles intencions des de principis d’estiu van fer que la calor durant les vacances es multipliqués.
Però a l’Albert  li calia una bona excusa, perquè tot i que prometia ser molt i molt bo donant plaer, i jo secretament desitjava comprovar-ho i sommiava amb la seva barba fent-me pessigolles a l’entrecuix, no acabava de ser el meu tipus i no volia liar-me amb ningú del meu cercle proper. Un rotllo és un rotllo i la meva teoria diu que com més lluny del dia a dia el trobis més garantida tens la confidencialitat. Encara al segle XXI no és fàcil ser lliure sexualment sense que la gent et jutgi.

No li havien funcionat ni les indirectes ni les directes. El destí havia de jugar una bona carta per ell perquè les coses canviessin. Entre les meves fantasies estava fer un trio amb una altra noia i un noi, i ell tenia un cercle prou lliberal com per trobar algú disposat a ser la tercera i potser així ell podria catar-me.

Un dia ens vem trobar fora del cercle habitual. Jo havia anat a comprar a un gran centre comercial i me’l vaig trobar a ell amb una amiga seva que buscava un bikini, jo també en buscava un, aprofitant el final de rebaixes i desprès de la presentació oficial vem començar a xerrar amb un feeling molt especial. Vem triar 4 o 5 bikinis cadascuna i com que els provadors estaven molt plens vem decidir compartir-ne un. La Núria tenia un cos espectacular, estava morena i jugant a si vols t’ajudo a cordar el bikini, i aquest sí i aquest no, vem anar descobrint una el cos de l’altre. La mirada ens delatava ens desitjavem, no vem trigar en acariciar-nos, tenia la pell suau, feia una olor molt dolça i deliciosa, ens vem unir en un petó humit i apassionat, i em va xiuxiuejar a cau d’orella si volia jugar una estona amb l’Albert i ella el vespre, li vaig dir que sobretot amb ella, que acceptava però que no li avancés res a ell. Vam triar un parell de bikinis cadascuna i vem sortir del provador, ja amb molta complicitat.

Ell esperava pacient fora, però pels nostres somriures va saber que alguna cosa havia passat, però no es va atrevir a preguntar. Tampoc li hauriem contestat. La Núria ens va convidar a tots dos a sopar a casa seva, jo li vaig dir que seria un veritable plaer tot riallera.

Vaig anar a casa i em vaig preparar per la situació. Vestit molt curt i vaporós, roba interior negre suau i amb puntes. Unes sandalies de taló i evidentment un punt de colònia floral.
Vaig apareixer mitja hora abans del que haviem establert, una mala costum i al mateix temps un desig de tornar a veure la Núria. Quan em va obrir la porta es va sorprendre, em va dir que encara no s’havia dutxat, però que entrés i em posés còmode. La seva mirada va aprovar el conjunt triat, i els nostres llavis es van creuar per primera vegada aquella nit.
Em vaig quedar asseguda al menjador mentre ella anava a la dutxa, a travès del mirall podia veure els seus moviments, es va treure la roba i es va dutxar acaronant la seva pell. Veure-la m’encantava, jo volia besar aquella pell. M’estava humitejant i ho vaig notar, així que vaig intentar pensar en una altra cosa.
Es va posar un vestit tan curt com el meu i quan va sortir estava exultant. Vem anar a la cuina a acabar de preparar uns canapés i de tant ens acostavem a la boca alguina oliva, algun tros de salmò, i la llengua fregava el dit de l’altre amb devoció.
Era l’hora pactada i l’Albert per no perdre la costum arribava tard, vem decidir que li fariem una jugadeta que el deixaria molt i molt animat.
Amb quinze minuts de retard  va sonar el timbre. Va arribar l’Albert i totes dues el vam saludar amb un petó als llavis, cosa que li va fer obrir uns ulls com taronges.
La Núria va servir mojitos mentre posava la taula, i jo la vaig agafar per la cintura per fer-li uns petons molt humits al coll. Ella em va respondre amb una caricia suau sota la faldilla.
Vem seure a la taula i els canapés eren servits directes a la boca per una mà o l’altre. Les llengües s’afanyaven a agafar el canaé i llepar el que podien del dit que el servia.
L’excitació es notava a l’ambient. Els peus jugaven sota la taula, la conversa del sopar va anar pujant de to, i la complicitat entre la Núria i jo va anar creixent. Van caure un parell de copes de cava, i de postres unes trufes que van acabar d’endolcir el sopar.
Acabat el sopar nosaltres vam treure els plats de taula i li vem demanar que ens esperés assegut a la butaca. Ens vem acostar des de darrera i vem lligar per la cintura amb un llençol l’Albert a la butaca. Ensvem posar al sofà de davant i el que feia hores que s’escalfava va petar. Ens vem unir en un petó desenfrenat, les nostres mans buscaven la pell aliena, el meu vestit va ser el primer en caure, deixant a l’aire el conjunt negre. Vaig treure el vestit de la Núria i vaig comprovar que només duia un escuet tanga blau cel.
Vaig anar resseguint la seva pell centimetre a centimetre, mentre ella seguia amb les seves mans el meu cos i feia caure el sostenidor. Estavem tant centrades en nosaltres que per un moment ens haviem oblidat de l’Albert. Me’l vaig mirar i  li vaig xiuxiuejar a l’orella a la Núria que tenia una erecció evidnent sota un pantaló a punt d’explotar.

Ens vem acostar a ell, una per cada banda, li veu treure el jersei i vem començar a baixar de forma simetrica pel seu cos. Primer el coll, desprès cap els mugrons, que vem llepar i xuclar només parant per tornar a menjar-nos entre nosaltres.
Vem deslligar el llençol per donar-li llibertat i al mateix temps vam descordar el pantaló i el vem baixar. Vam començar a llepar per sobre notant la duresa del  seu sexe.
Vam seure una a cada cama, deixant-li els pits a l’alçada de la seva boca. Mentre fregavem el nostre sexe humit a les seves cames i seguiem petonejant-nos entre nosaltres.

La seva boca no sabia on llepar, però no feia diferències i anava d’una banda a l’altre.
Ens vam passar tots 3 al sofà, ell sempre “fardava” de ser bo, era el moment de comprovar-ho. Les dues estaves al sofà amb les cames ben obertes, le nostres mans jugaven en el sexe de l’altre mentre l’Albert s’esforçava en fer-nos gaudir combinant moviments de dits amb llepades de forma prou acceptable, mentre la seva barba produia un suau pessigolleig en el meu sexe depilat. Jo vaig ser la primera de gaudir-ne i quan em vaig escòrrer li va tocar a la Núria, que estava molt i molt mullada.
Les llepades i jocs de mans van tenir també l’efecte desitjat i van fer que acabés amb una escorreguda molt humida.

El vam fer seure al sofà i entre les dues vem tornar-li les llepades i jocs de mans. Pujavem la llengua una per cada banda del seu sexe i un cop a dalt xuclava una o l’altra de forma alterna, fins que al cap d’una estona jo em vaig quedar menjant-me els seus ous i llepant i acaronant el camí fins l’anusi la Núria va ficar-se-la tota a la boca, pujant i baixant una vegada i una altra.
Quan estava a punt li vem demanar que ens repartís la llet per sobre dels nostres pits, i ell va agafar el seu sexe i amb poques saccejades en va tenir prou per escorres de forma brutal omplint-nos a  les dues de llet. No vem trigar gaire a netejar-nos amb la llengua una a l’altra.
Desprès d’això vem compartir una dutxa les dues i ens vem vestir. Tornant al menjador com si res hagués passat. Vem quedar dos dies després per anar a la platja a estrenar el bikini nou. 

1 comentari:

  1. un bon relat Katalluna, ben trenat que va jugant amb el desig de les dues protagonistes que completen el seu joc eròtic amb l'home, gairebé prescindible en aquest cas

    una salutació, un plaer
    fins aviat
    joan

    ResponElimina