dijous, 24 de gener del 2013

Espectador secret

Darrerament ens veiem força. La nostra amistat feia molts anys que era especial, i la seva estada a l’estranger feia que en cada visita aquí les nostres trobades fossin molt especials. Era com un resum d’allò més important des de la darrera trobada i era una fantàstica manera de recordar i valorar el que tens.
Sempre acabàvem parlant de trobades sexuals, de fantasies... no fa massa vam anar juntes a una botiga eròtica i vam comprar un parell de coses cadascuna... Quan vaig arribar a casa tenia un missatge seu dient-me que estava molt calenta, que un dia ens hauríem de liar i acomplir la fantasia de les dues d’estar amb una noia. Aquell missatge em va encendre i vam fantasiejar una mica sobre el tema, però a ella li calia un espectador perquè la fantasia fos complerta. Jo sabia que sense un tercer jo no podia aconseguir-la i vaig començar a planejar la propera visita seva a casa.

Van passar 2 mesos, jo havia pactat amb un amic amb qui tinc molta complicitat i a qui jo sabia que li encantaria mirar i tocar el que li deixessin i seria capaç de fer-ho sense dir ni una paraula.

Ens vam trobar per sopar com moltes altres vegades, la vaig portar a un restaurant molt tranquil i agradable. Anàvem sopant i xerrant mentre jo notava com l’espectador triat estava dues taules més enllà somrient i gaudint en la distància de la nostra alegria. Sopar lleuger,  amenitzat amb un priorat rosat... vam arribar als postres i vam demanar la segona ampolla i compartir les trufes amb nata va una bona excusa. Jo les hi apropava a la boca, mentre ella les agafava amb la llengua. La última li vaig passar directament agafada entre els llavis i vaig poder notar els seus.

Vam brindar per l’amistat  i ens vam traslladar al pati del restaurant a apurar l’ampolla, hi havia una zona chill out amb uns sofàs i poca llum que donàvem certa intimitat i molt de joc. Els nostres llavis es van creuar ja sense que ens calgués cap excusa. Tot i que la vaig agafar desprevinguda i es va sorprendre va acceptar el petó. La meva boca buscava el seu coll, ells el tirava enrere i em deixava fer. Vaig llepar suaument el coll i vaig baixar cap l’escot. M’encantava la seva olor. Amb les mans vaig començar a acaronar els seus pits sobre la samarreta. Vaig baixar la mà pel seu abdomen i em vaig colar dins el seu pantaló. La seva humitat em va sorprendre, vaig tocar breument el seu sexe i vaig treure la mà i em vaig llepar el dits i els hi vaig oferir.

Li vaig proposar anar a casa a seguir jugant més còmodament. Vam pujar al cotxe i totes dues anàvem calentes. En pocs minuts vaig arribar a casa, en el pàrking els nostres llavis es van tornar a trobar intensament, vaig obrir la porta i la deixava oberta sense que ella se n’adonés.

Vam arribar a casa i vam pujar directament a la meva habitació. Li vaig xiuxiuejar que tenia una sorpresa però li havia de tapar els ulls. No s’hi va oposar. Li vaig treure la roba lentament, gaudint tant jo com ell del seu cos. Tenia un cos fascinant, m’encantava observar-la, acaronar-la. La vaig estirar al llit i li vaig lligar els canells al capçal mentre li besava els llavis. Just després vaig treure una ampolleta d’oli de massatge efecte calor just pinya colada i li vaig fer un lent massatge sense deixar-me cap mil·límetre de la meva pell. Després lentament vaig començar a menjar-me-la i en aquest moment vaig demanar ajuda.
Quan ella va notar dues llengües i 4 mans va intentar dir alguna cosa però ell va ser més ràpid i li va segellar els llavis amb un petó que feia estona que controlava. Ella es va deixar fer i va somriure.
Jo li vaig dir que volia complir la seva fantasia i que sabia que jo sola només en compliria la meitat, així que havia portat espectador.
Vam resseguir els seu cos primer de forma simètrica de cap a peus, després ell va tornar a pujar cap el seu sexe, hi s’hi va quedar a jugar. Jo vaig pujar fins els pits. Tenia 3 talles més que jo i em fascinaven, els vaig llepar una vegada i una altra, els mugrons erectes m’esperaven sempre i els llepava suaument, xuclava, mossegava un xic i els tornava  a alliberar, vaig seguir baixant i em vaig dedicar a menjar-me el seu conyet, estava deliciós, amb una olor molt agradable i molta humitat, vaig llepar i llepar, vaig buscar el clítoris i la meva llengua hi va jugar fins provocar-li el primer orgasme.
Llavors li vaig deixar a ell, que es delia per tastar-lo, mentre jo acostava el meu sexe a la seva mà encara lligada, prou a prop com perquè pogués acaronar-lo amb els dits, i no s’ho va fer dir, va començar a moure el dit pel meu sexe, amb agilitat i rapidesa, donant-me molt i molt de plaer.
Els seus gemecs em demostraven que el nostre convidat s’ho estava currant, però això no em sorprenia, a mi també em tornen boja les seves menjades, però avui eren per ella.

Vaig notar que es corria per segona vegada i li vaig xiuxiuejar a cau d’orella si volia que seguíssim. Em va suplicar que sí.
Jo vaig treure una joguina del calaix. Tenia una dimensió gens despreciable, li vaig deixar tocar i li vaig dir que li ficaria fins el fons.
Vaig mullar el vibrador amb els seus fluxos i li vaig començar a entrar. Quan va obrir la boca per cridar es va trobar que li omplia el sexe del nostre convidat, la sorpresa la va rebre entusiastament, va començar a llepar i a menjar com mai li havien fet, la seva cara era de plaer extrem, li va alliberar una mà, que ella va aprofitar per ajudar-se a masturbar aquella fantàstica eina i a acaronar els ous.
Vaig activar la joguina i la seva pelvis em marcava el ritme, el vaig anar accelerant fins que vaig notar que es tornava a córrer, quasi simultàniament ell va sortir de la boca i es va buidar sobre els seus pits.

El vaig acomiadar amb un petó i un fins aviat i ens vam quedar soles, li vaig treure el foular, i vaig llepar la seva pell plena de semen. Llavors ella es va alliberar i va ser el seu torn de menjar-me i de fer servir la joguina en el meu sexe tant o més moll que el seu, però això gairebé és un altre relat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada