divendres, 31 de maig del 2013

A les meves ordres

El Troll em va provocar el meu costat dominant i jo vaig respondre. En primer lloc gràcies Troll per tots els moment de calor.
I a la resta, espero el disfruteu.


....a casa estic pensant en tu, agafo el telèfon i t'envio un missatge:
- vull follar-te
la teva resposta
- ah si?
- si
- i faràs el que et digui abans?
- si
- m'obeiràs?
- si, seré el teu joguet
- d'acord, vine a la oficina i porta el consolador metàl•lic...ARA!

Surto corrents de casa i arribo tant ràpid com puc.
Només entrar em crides:
- DE GENOLLS!
Obeeixo...
T'has assentat a la butaca en un racó, tens les cames creuades, t'has maquillat expressament ho se...
-ACOSTAT DE GENOLLS!
M'acosto...
-QUE VOLS?
i responc,- obeir-te
-Llepa els meus botins
Mentre ho faig veig com comences a llepar-te els teus dits i t'agafes els pits per sobre la teva brusa
-Que mires?! Calla no responguis...puja i trenquem les mitges...no amb les mans no, amb la boca
Aconsegueixo trencar-les i deixar a l'aire les teves calcetes...
-Llepa-les.
Començo a llepar el teu entrecuix i les calcetes, estan humides, calentes...
Sospires i amb una ma les apartes. I em dius:
- Tens 1 minut per fer-me córrer i només amb la llengua o et faré fora.
Així que començo a menjar-te el cony com un boig, el xupo i el xuclo, i el mossego, t'encens en un segon i comences a gemegar,
-Vaja sembla que ho aconseguiràs ehhh.
I comences a xisclar i tremolar a mida que vas mullant mes i mes la meva boca...
Entre respiracions accelerades i ja relaxant-te...
- Molt be, ho has aconseguit, però encara no t'has guanyat follar-me.
-Aparta
M'aparto i t'aixeques, vas cap a la taula, apartes 4 coses i t'hi poses a sobre de 4 potes amb el cul arquejat...
-Vine i porta el consolador.
-Llepa’l, molt be, ara jo...
Te’l ofereixo, molt bé.
-Treu-te la polla i ni se’t acudeixi tocar-te...
-I ara frega el consolador pel meu culet...
Passejo la punta amunt i avall...
-Va, que esperes clava’l!
Te’l clavo al cony, entra tot suaument de cop.
-Vaig calenta ehhh, imagina’t la teva polla dins.
Dura i recta palpita de plaer de veure't...
-Va mou-lo, fes-me sentir molt puta, va!
Te’l clavo amb força i intensitat, tant com puc...
-Bufff que puta em fas sentir cabró, com saps que m'agrada tant sentir-me així...no paris que em tornaré a córrer...
Entre crits de nou et corres...
Mentre mantens la postura em dius, -vols seguir obeint-me?
-Si.
-Molt bé, vine davant la taula.
I vaig...
- Així, agafa'm pel clatell, jo no faré res, només obriré la boca, folla-me-la
T'agafo pel clatell i començo a follar-te la boca, tu quasi no fas res, només de tant en tant mous la llengua perquè jo tingui una sensació diferent...
M'has portat tant al límit que no trigo a explotar i em corro com un boig.
- Vaja, has anat ràpid, retira`t.

...

Em mires entre relaxat i sorprès, però amb un punt d’espant, el meu has anat ràpid no t’ha sonat bé i no t’equivoques. No és la primera vegada que passa, et corres sense el meu permís, però aquesta vegada no t’ho passaré. T’has guanyat un càstig i jo te’l donaré.

Et faig posar sobre la taula com fa una mica estava jo, cames una mica obertes, i el cos arropenjat a sobre, et faig baixar el pantaló fins a genolls, cosa que t’impedeix moure’t.

Doncs la volta a la taula i d’un calaix trec una pala. Quan la veus obres la boca però jo t’aconsello no dir res, i et faig un petó ràpid a la boca mentre tu mires el meu escot, no t’ho tindré en compte. Desprès desapareixo darrera teu.

Acarono el teu cul i just després notes el primer cop de pala, t’informo que arribaré a 20, 10 a cada natja i que vull que les contis en veu alta. Només si dius la paraula de seguretat pararé, sense conseqüències, però espero controlar prou com perquè no l’hagis de dir.

Carícia, i cop fins a 5. Llavors m’ajupo i llepo la zona envermellida. Canvio de natja i faig el mateix procés, carícia, cop i a la cinquena llepada, i aprofito per jugar amb la llengua als teus ous i al teu anus. Anem per les últimes 10. Aquesta vegada carícia i cop més suau, no vull tensar la màquina i la pell ja està sensible. Quan contes 20, sospires alleugerit, et faig girar i t’arropenjes a la taula, a la cara se’t nota un punt de dolor i et faig seure a la butaca.

T’has guanyat un petit premi. Em poso davant teu i la meva roba cau molt lentament, només per tu, amb tota la meva sensualitat. La teva erecció és espectacular i m’agrada. Només em queda posat el foular i les mitges trencades i les botes.

M’acosto a tu i amb el foular et tapo els ulls, i et demano que t’agafis als braços del sofà i que no et corris fins que t’ho demani o hauré de tornar a castigar-te.

Acaricio el teu sexe amb les meves ungles, amb suavitat, m’escopeixo a la mà i mullo el teu sexe. Pujo i baixo lentament. M’ajupo i et menjo com m’agrada, sense que em controlin gens, marcant un ritme molt lent, llepant amb calma, xuclant, pujant i baixant.

Finalment m’assec sobre teu clavant-me tota la polla dins, la meva humitat t’absorbeix, i t’escalfa més. Estic d’esquena a tu i no em veus. Jo acarono el meu sexe amb un petit vibrador mentre pujo i baixo pel teu sexe. Noto que estàs molt calent, però aquesta vegada estic convençuda et controlaràs.

Així m’agrada cabró, ets el meu dildo. I segueixo jugant fins que em corro. Tu ho notes i et controles perquè et falta molt poc. Surto de sobre teu i torno a menjar-te. Ara que no em veus vull tenir la teva llet, et menjo i xuclo fins que t’ordeno que et corris a la meva boca i et deixes anar, alliberant tota la tensió acumulada.

Et faig un petó i notes el gust del teu semen.

Ara ja no et necessito, pots retirar-te.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada