diumenge, 3 de novembre del 2013

Sala vermella I (iniciació a la sumisió)

Estic a punt d’escriure-ho i encara no m’ho crec.
Vaig decidir provar el BDSM i finalment vaig optar per la opció de sumisa. No tenia gens clar que me’n podés sortir perquè sóc molt visceral i organitzadora.

Però ell m’inspira confiança. Tot va començar sent un joc a la distància. What’s i mails on li mostrava sumissió, li deia Sí Señor. M’hi sentia còmode i vaig fer algunes coses que sense ordre no hauria fet mai. Jugar amb pinces de roba, havia de demanar permís per masturbar-me... però res d’això em feia sentir malament, i saber que ell estava content era una satisfacció per mi. Li vaig posar un so especial al mòbil i només sentir-lo em posava amb alerta de forma inconscient. Segons paraules seves como “una buena perra”.

Però va arribar el gran dia, ho havíem de fer real, ell havia preparat una sessió per mi, de la que jo, evidentment, no en sabia cap detall.

La petició de roba era clara: només mitges i lliguer que havia de dur fins el moment de la trobada i sense calces.. Els colors no me’ls va dir, però no calia: negre o vermell.

Portava més de tres dies nerviosa i aquell dia em vaig llevar com un flam. Per portar els nens a escola em vaig posar un texà i una samarreta, sense roba interior per no dur-li la contraria, però les mitges havien d’esperar.

Vaig tornar a casa, em vaig posar crema hidratant a les cames i em vaig posar les mitges i el lliguer. Això d’aguantar les mitges amb lliguer és més complicat del que sembla, un cop aconseguit em vaig mirar al mirall i em vaig trobar guapa.
A sobre una faldilla fins genoll i sabates amb poc taló. Sostenidor negra i samarreta cenyida.

Vaig agafar el cotxe per anar a la feina. Notar el sexe nu et fa sentir diferent, en certa manera bruta, ningú ho sap però tens la sensació que tothom et mira. La meva humitat era creixent malgrat tot i saber que el meu Señor ho sabia encara m’escalfava més. Al matí m’ho va deixar clar: “Avui ets la meva puta”
Sentir el seu so al meu mòbil volia dir nova ordre i em tensava cada vegada més. A mig matí em va demanar que abans de marxar de la feina em tragués el sostenidor. Vaig anar al magatzem i me’l vaig treure i el vaig posar al bolso.
Els nervis m’impedien treballar correctament i no volia arribar tard. Vaig anar amb cotxe fins estació i allà vaig agafar el tren. Asseguda davant d’un noi d’uns 30 anys em sentia nua, crec que em vaig arribar a posar vermella, però notava el meu sexe palpitant. Els nervis i l’excitació s’apoderaven de mi.
La última ordre va ser entrar sense dir res, deixar bolso i jaqueta a prop d’una espelma que trobaria i quedar-me quieta.


Vaig trucar a la porta molt nerviosa, i a la pregunta: Qui és. Vaig contestar amb el meu nick sumís seguit d’un Señor. Jo m’havia quedat fora.

Vaig trobar la porta del pis oberta, vaig veure l’espelma encesa a prop d’un sofà. Hi vaig deixar la jaqueta i el bolso i em vaig estar quieta.

Vaig notar que s’acostava per darrera meu, les seves mans van fregar molt suaument el meu pit per sobre la samarreta, i una mà es va colar sota la meva faldilla per comprovar la meva humitat. Molt aprop de la orella em va dir: “Per fi ets aquí, com m’agrada que vinguis, ben mullada, que puta que ets; treu-te la roba i després truques a la porta de la sala vermella i t’esperes davant fins que et doni permís”

Em vaig treure la roba, em vaig quedar amb mitges i lliguer i em vaig acostar a la porta després d’una breu incursió al bany, on vaig poder comprovar que realment estava molt mullada. Em vaig dirigir a la porta i vaig trucar. Quan em va donar pas, vaig obrir la porta.

Quan vaig entrar tot era llum tènue, espelmes i musica suau que em va relaxar.

Davant meu tenia un mirall on podia veure’m, em vaig sentir sexy, y era només per ell.

“Posa’t de genolls” “cames una mica obertes”, i em va explicar les dues postures bàsiques, asseguda sobre els peus o aixecada. Em vaig quedar de genolls aixecada. Ell va començar a acaronar els meus pits amb un “azotador de palillos”, cops suaus per amddos pits que escalfaven la meva pell, el que més em va sorprendre va ser el so musical que feia quan el feia servir.

Em va fer aixecar, em va acaronar un xic els pits, va comprovar la meva humitat, i em repetia sovint que era molt puta, que li agradava que anés calenta. Les seves paraules m’encenien encara més.

Em va posar una caputxa de la que sortia el meu cabell en cua, que va lligar amb una corda. La caputxa em treia part de la visió, sobretot la lateral, però podia sentir-hi perfectament. I el mirall de davant meu em reflectia a mi mateixa excitada y ell molt tranquil, controlant la situació.

Va resseguir el meu cos amb una rodeta dentada (com un tallador de pizzes en petit), el coll, els pits la zona propera al melic... jo notava com la pell s’eriçava al seu pas, després va seguir donant petits cops amb un flogger petit de forma molt suau sobre els meus pits, l’absència de dolor va fer que m’anés tranquil·litzant i gaudís el moment. Intentava ser-hi amb tots els sentits.
Poc després va posar una pinça a cadascun dels mugrons. De tant en tant els llepava i xuclava per comprovar si es posaven durs. M’encantava la sensació i quan ell els notava durs expressava la seva conformitat, això em feia sentir bé. Estava com ell volia. Calenta i al seu servei.
De tant en tant pujava una mica la caputxa per tastar els meus llavis, jo no em movia, el deixava fer. Només quan les llengües es creuaven m’atrevia a jugar-hi.
Jo estava quieta amb els braços al costat del meu cos, només pendent dels seus passos, de les seves paraules, de la meva pell, del meu sexe mullat...

Em va donar permís per olorar-lo. Olor a acabat de dutxar amb algún gel d’olor masculina, el feia sexy, em captivava del tot. Vaig olorar el coll, per les dues bandes i m’estava tornant boja.  La següent ordre que em va donar va ser un plaer complir-la. “Pots llepar-me”,. El podia tastar, tenia el permís, o millor dit, la ordre de fer-ho.. Primer el coll, darrera orelles, i vaig poder tastar els seus mugrons. Hi vaig jugar amb la punta i vaig llepar amb la llengua plana. “Quina llengua, Així et menjaràs l’helena quan t’ho demani,oi?” “Sí, Señor”. Només pensar en menjar-me el conyet de l’helena, el meu es va mullar més.

Em va fer aturar, em va posar al centre de la sala, em va fer aixecar un braç i em va lligar pels canells, va repetir la operació amb l’altra braç. Em vaig quedar lligada del sostre. Llavors amb la corda que em lligava el cabell em va lligar els turmells, cosa que va disminuir molt la meva mobilitat, estava amb les cames obertes totalment al seu servei.

Va agafar la fusta i la va passar per tot el meu cos molt lentament, inicialment sense picar, només acariciant, i després suaus cops però repetits amb gran velocitat. Suposo que n’hi va haver a diversos llocs, però recordo els que em va donar sobre el pubis estant ell darrera meu mentre m’ordenava apretar el meu cul contra el seu sexe. Estava calent per mi i saber que jo ho estava fent bé m’escalfava més. ”Veus com em tens, que puta que ets” “Sí, Señor”

Es va separar una mica i la fusta va caure sobre les meves natges, va ser inicialment molt suau, i la intensitat anava creixent. Si em feia mal havia de dir “gràcies Señor”.

Els cops amb la fusta van anar creixent d’intensitat, quan jo deia “Gracies Señor” els cops s’aturaven. Això em va donar seguretat. Quan s’aturava m’acaronava el cul suposo que vermell i em sentia cuidada. Els cops van parar, ell es movia al meu voltant, jo notava el seu cos com em fregava, el notava tant a prop que m’estava hipnotitzant. A vegades es posava tant a prop que podia notar fins i tot la seva olor. La seva veu càlida m’escalfava cada vegada que m’ordenava alguna cosa. Y era un regal quan ell em deia puta perquè em passava la mà pel meu sexe i notava que anava cada vegada més calenta.
Em va acaronar el cul amb un un flogger i just després vaig sentir el cop. Van anar augmentant d’intensitat però era agradable notar com el cul bullia quan el flogger es retirava.
El dolor augmentava a mida que els cops es repetien. Vaig intentar no moure’m malgrat els cops, no queixar-me i només quan creia que feia mal de debò deia “Gracies Señor”. He de reconèixer que fa un xic de ràbia dir gràcies quan et fa mal, però forma part del joc, i d’alguna manera el Gràcies és perquè el cop s’ha acabat, la calor a la pell és gratificant i sobretot perquè ell t’està despertant sensacions.


Llavors em va dir que m’havia portat bé i molt lentament em va deslligar i treure la caputxa. Em va fer posar de 4 potes sobre una alfombra en un racó de la sala mentre ell preparava les coses per seguir la sessió.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada