dimecres, 8 de desembre del 2010

Foundie de Xocolata (28/11/2010)

Avui per dinar he fet foundie de xocolata amb fruites i me n'ha sobrat, Ja hem sopat i estic aplatanada al sofà, la parella se'n va a la dutxa i jo vaig a desfer xocolata de nou.
Quan ell va sortir de la dutxa, jo l'esperava a l'habitació amb dues espelmes enceses i amb roba interior negre i una camisola de satí curta blau marí.
La xocolata estava fosa, ni massa calenta ni massa freda, en el punt just líquid però agradable pel cos i la boca.
Li vaig fer un petó als llabis i mentre li treia el barnús el vaig acomodar estirat sobre el llit. La seva erecció era evident.
Una frase que és una declaració de intencions:
-Avui estic despistada i per no perdre'm pel camí prefereixo marcar-lo.
Suco el dit en xocolata i li acosto a la boca, que ell llepa apasionadament.
Torno a sucar, camí des dels llabis, mugró dret, mugró esquerre, melic, zona alta interna de les cuixes, escrot, i sense pensar-ho gaire poso xocolata de forma generosa sobre tot el pene.
Em trec la camisola i la roba interior de la forma més lenta i sensual que puc, però amb certa pressa per començar el camí.
Un nou petó als llabis llarg i començo a esborrar amb la llengua el camí marcat.
La xocolata costa més de sortir del que m'esperava, però llepo, llepo, xuclo... i torno a llepar: el coll, els dos mugrons i vaig baixant lentament.
Mentre llepo la zona propera a la cuixa, el pene em golpeja la cara, busca la meva llengua, però encara falta per ell.
Segueixo llepant a l'escrot, també xuclo suaument per notar el testicle dins la boca. Noto el seu sexe dur molt aprop meu.
La meva llengua el comença a buscar. Llepant de baix a dalt, sense arribar al gland. Primer per davant repetides vegades, per la dreta, per l'esquerre, pel darrera, mmmmh... m'apropo al gland i el llepo, moc la llengua d'una banda a l'altre jugant, només agafo la punta, ara una mica més, un xic més avall, la meva boca va acollint el seu pene lentament, el deixa entrar, el mulla, el xucla, l'allibera i el torna a engolir ara amb més velocitat, amb més violència, amb més energia, amb més passió.
Estic cansada de xocolata, m'aixeco, li sello els llabis amb un petó mentre pujo sobre seu, poso una cama a cada banda i acosto el meu sexe humit i calent sobre el seu, passejo el pene per l'entrada, m'hi acaricio el clítoris i quan la seva cara i les seves paraules supliquen que el cavalqui, deixo caure del tot el meu cos, i vaig agafant ritme.
El meu sexe respon amb una calor intensa, un fluxe abundant i petites contraccions que acomoden el pene dins meu, es van accelerant les coses, anem augmentant el ritme, pugen els gemecs. Les seves mans al meu cul marquen un frenètic moviment de pujada i baixada, fins que quan estic a punt de corre'm, noto que ell explota, desencadenant que jo arribi al final amb una descàrrega energètica i una correguda bestial.
Un petó als llabis, unes caricies i una bona dutxa per anar a dormir molt i molt relaxats

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada