dijous, 9 de desembre del 2010

La realitat supera la ficció I

Podría dir que ha sigut un dia especial perquè tu m'esperaves en un hotel proper a la feina, que quan he sortit malgrat que feia aire jo no tenia pas fred, he rebut al mòbil un numero, que era la habitació que havia de buscar. sense preguntar res he entrat a l'hotel, he buscat l'ascensor i he pujat, estava molt nerviosa, tenia ganes de tu... la porta estava oberta tal com haviem quedat, només hi havia una llum suau provocada per espelmes i tu m'esperaves assegut comodament. Tal com he arribat t'he fet un petó als llavis, que s'ha anat allargat cada vegada més, fins que la teva llengua ha buscat la meva, les teves mans han trobat la meva pell eriçada sota la brusa i a poc a poc tota la roba ha anat caien al mateix temps que la nostra humitat augmentava. El meu sexe palpitava i la teva erecció era evident, no em vais poder estar de menjar-me amb molta lentitud el teu membre, em torna boja menjar-te. No et deixo acabar, encara m’has de durar una bona estona. T’acosto el meu sexe ben humit i tu el llepes amb deleit, el meu clítoris ben inflat respon amb petites contraccions a cada llepada, m’estàs tornant boja. Em relaxo i em deixo anar fins que em corro mentre tu xucles cada milimetre del meu sexe.
Et faig un petó als llavis i noto a la teva boca el gust del meu propi sexe, quin gust! M’agrada i el petó s’allarga, busca la teva llengua i desprès amb calma baixa pel teu coll, pel teu pit i troba de nou el teu sexe, però només el mullo una mica, m’aixeco, poso una cama a cada costat del teu cos i baixo lentament. Faig que el teu falo jugui amb el meu clítoris, amb l’entrada de la meva vagina i fins i tot el meu anus. Em supliques que et deixi entrar i amb un somriure viciós acompanyo el teu pene fins a la preciada cova i em deixo caure. La meva humitat envaeix el teu sexe i el teu gemec em confirma que et tinc molt calent. Et cavalco a ritme ascendent fins que ja no puc més, el meu sexe comenta a contraure’s i em corro salvatgement, l’augment de fluxe fa que tu explotis en pocs segons.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada