dimecres, 1 de desembre del 2010

Bandera vermella (06/11/2005). Últim de 2a temporada. Escrit amb la meva visió masculina (si és que en tenia)

Cap a mitjans d’octubre vaig decidir aprofitar el que probablement seria l’últim cap de semana de platja. Vaig arribar-hi a les 11 i al cap d’una estona de prendre el sol em vaig dirigir a l’aigua. Hi havia bandera vermella penjada però la mar estava tranquila i vaig ignorar l’avís.
Portava nadant menys de 20 minuts que vaig notar com una mossegada a la cama dreta i una altra a nivell de l’espatlla. Eren medusses, quin pal!
Vaig sortir de l’aigua i em vaig dirigir a la caseta de creu roja perquè em començava a picar de mala manera, tot i que em feia certa vergonya perquè era conscient que era totalment culpa meva. Allí em va atendre una noia rossa que estava super morena i que em va rebre fotent-me bronca perquè m’havia ficat a l’aigua malgrat la bandera. Em va fer estirar a la camilla, va treure dues bosses de gel i les va posar sobre les picades aguantant-les amb unes benes. Mentre ella traginava d’aquí cap allà, jo em fixava amb el seu culet ben format, uns pits rodons que li marcaven un escot gens despreciable i uns llabis carnosos que mentre m’esbroncava em semblaven deliciosos.
Vaig dir-li que em sabia greu, que sabia que era culpa meva i això va distendre una mica l’ambient, em picava cada vegada més i li vaig dir.
Va somriure per primera vegada i em va dir que m’havia de relaxar, que era la millor manera d’oblidar que picava. Es va posar al capçal de la camilla i les seves mans van començar un massatge al cap, després va baixar al coll i va arribar al meu pit. Això feia que quasi em poses el pit sobre la cara i la seva olor m’estava posant calent. Va tornar a fer el mateix recorregut a l’inversa i després es va posar al costat per arribar amb els seus llabis al meu coll i anar baixant pel meu pit, pel meu abdomen… Jo no m’ho acabava de creure…
- Has sigut dolent i la meva feina té un preu
Quan va arribar al meu pubis, el banyador ja semblava una tenda d’acampada.
Ella va passar per sobre la seva boca només perquè notés lleument el seu alè calent. Seguidament les seves mans van anar a buscar els meus collons per sota el banyador, acariciar-los mentre ella em mirava amb intensitat,  jo em deixava fer però tenia ganes d’agafar-la pel cul i ficar-li fins el fons mentre em menjava les seves tetes.
- Què et passa? Catxondo?, i se li va escapar el riure
Em preguntava si estava catxondo? Era més que això, m’estava morint de plaer veient com una socorrista en banyador m’estava acariciant tot el cos, el meu sexe estava dur com una roca i necessitava posar-lo a algun lloc més humit i calent.
Va sonar un despertador. Ella es va aixecar el va parar i va sortir de la caseta. Jo no sabia que fer.
Al cap d’uns minuts va entrar una altra noia, aquesta morena, duia bikini i tenia un cos molt més escultural que la prèvia.
- La meva companya m’ha dit que t’ha picat una medussa perquè no has sigut obedient i que t’ha deixat la cura a mig fer.
Jo no sabia què dir ni com amagar la meva erecció. Va fer com si no la veiés, tot i que un somriure la va delatar. Va treure les bosses de gel, em va aplicar una crema i va tapar les dues mossegades.
- Bé, això ja està curat.
Em vaig aixecar de la camilla, i en aquell moment ella hi va seure i es va treure la calceta del bikini davant la meva incredulitat.
- Ara parlem de ser obedients…et mereixes una lliçó. Has de menjar-te el meu conyet fins que em corri.
Vaig obrir els ulls com taronges, però ella estava allà asseguda amb les cames penjant de la camilla, mostrant-me els seu cony depilat... Vaig seure en un taburet que situava el meu cap a l’alçada de la camilla i em permetia “treballar” comodament. Tenia un cony vermellet i suau, que invitava a tastar-lo. Primer vaig acariciar-lo suaument, crec que per assegurar-me que no somiava. I després em vaig concentrar en fer-ho bé. Primer vaig llepar els llabis majors, mossegant-los també suaument, i després passant la llengua pel mig vaig anar a buscar el clítoris.
Ja notava l’olor a sexe i això m’exitava d’allò més, llepar el clitoris, xuclar, fer-hi cercles, ara cops secs amb la llengua… Ella s’ho passava bé, el seu sexe era una aixeta oberta, cada vegada estava més mollada i més calenta, els seus gemecs eren més intensos i la seva respiració més ràpida…
- Més… així… segueix…folla’m amb la llengua cabró.
Les seves peticions eren ordres, vaig deixar el seu clitoris i vaig baixar a la vagina, que m’esperava ben xopa, la meva llengua va jugar a l’entrada, notant el gust dels seus fluxes i de mica en mica va anar entrant a dins, cada vegada més al fons i més ràpid. Amb un dit vaig buscar el seu clitoris i el vaig començar a acariciar de nou fins que vaig notar com la vagina es començava a contraure cada vegada més ràpid fins que va explotar en un orgasme brutal, em vaig beure tot el que vaig poder i ella seguia gemegant.
Us podeu imaginar que jo anava com una moto en aquell moment. M’havia qeudat mirant aquell conyet com hipnotitzat, em va tornar a la realitat un alè calent darrera la meva orella que em sussurrava que encara no havia acabat. Era la primera noia que no sé des de quan estava mirant l’escena. Em va acostar una mà a la boca i per la olor vaig saber de seguida on havien estat aquells ditets feia poc, una olor a femella la delataven, havia aprofitat la vista per masturbant-se.
Sense contemplacions em va baixar els pantalons i ella va seure sobre meu clavant-se la meva polla d’una sola embestida. Estava calenta i humida, notar aquell sexe palpitant em va acabar d’empinar si és que no ho estava del tot, i només entrar-hi ella es va correr, fent que encara s’animés més a seguir.
Vaig agafar els seus pits amb les mans, els exprimia, pessigava, deixava una mica i tornava a presionar-los… i va començar a pujar i baixar compulsivament, els seus gemecs eren d’extasi total, no parava de cridar i de tenir petits orgasmes que mullaven més i més la meva polla que no va trigar gaire a contraure’s i explotar deixant anar dins d’ella tota la llet acumulada.
Les dues noies es van rentar una mica i van sortir rient i xerrant entre elles, deixant-me encara somiant.
Em vaig posar el banyador i vaig sortir. A la torre del socorrista hi havia un noi controlant la situació i elles no estaven per enlloc. Potser era la seva estona de descans.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada