dijous, 2 de desembre del 2010

Juguem? (02/12/1999). El més normalet

S’acaba de posar el sol, tu tornes de la feina cansat, no has tingut un bon dia, entres a la habitació i veus que m’estic dutxant, la porta entreoberta del quarto de bany et permet veure el meu reflexe al mirall. Decideixes no dir res i observar. Jo t’he vist però et segueixo el joc, m’estic ensabonant: primer els peus, pujo per les cames, frego els glutis i pujo pel meu ventre fins els pits, m’estic acarician per tu, encara que tu no ho saps. La aigua no deixa de caure sobre el meu cos, regalima de cap a peus recorrent cada part del meu cos per  arrossegar l’espuma formada. Em segueixo acariciant amb molta suavitat, finalment estic al meu pubis, els meus mugrons es tensen, i una mà va a comprovar-ho.
 
 
L’altra mà mou suaument els pels del pubis, com investigant què amagen, trobo els meus llavis, que amagen un paradís de sensacions, els obro molt suaument, m’acaricio el clítoris, que està moll per l’aigua i es comença a sensibilitzar aviat, poso aigua freda, una dutxa relaxant ràpida i surto de la banyera.
Em poso l’albornoz i vaig a l’habitació, et veig i et pregunto si fa molt que has arribat, amb cara d’estar mentint dius que tot just un moment, però evidentment no m’importa. Em dius que has tingut un dia dur i m’ofereixo a fer-te un massatge. No et fas pregar. Et treus camisa i pantalons i t’estires al llit bocaterrosa, m’assec sobre el teu cul, una cama a cada costat del teu cos, pel que tu a més a més de les meves mans que comencen a acariciar la teva esquena, notes la nuesa de les meves cames, i del meu pubis.
Les meves mans fan una bona feina, massatge desde el coll fins a la goma dels calçotets, de forma suau però energica, quan estàs relaxat, m’estiro sobre teu i et començo a besar el coll, la part de darrera la orella, baixo per les teves espatlles, pels omoplats, segueixo la teva columna i quan a arribo a la linia més baixa de l’esquena et trec la poca roba que et queda posada.
Mossego de forma lleugera el teu cul, torno a la columna i la llepo de coll a anus, a l’anus m’hi entretinc una estoneta fins que passo al teu periné, i sense voler-ho roço la teva bossa escrotal. Et donc la volta i m’estiro sobre teu, m’acabes de treure l’albornoz, els nostres llavis s’enganxen apassionadament, noto tot el teu cos, tota la teva força, tota la teva excitació.
La meva llengua torna a descubrir nous racons, la teva nou, els teus mugrons, el melic, no es cansa de repassar-te, arriba al teu sexe, et miro als ulls i com que hi llegeixo permís, me’l poso a la boca, primer només la punteta, la meva llengua la saboreja, juga a juclar-la i a deixar-la, llavors ressegueixo el marge intern, notant cadascuna de les venes, el marge dret, l’esquerre, fins que finalment me la poso tota a la boca, aguanto una mica i surto. Tampoc vull que acabis per ara.
Ara et toca a tu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada