dijous, 2 de desembre del 2010

Tinc un sopar! (04/12/2004). El primer de la segona temporada

Feia anys que no entrava en un xat i que només ocasional obria la nostra pàgina per confirmar que seguien apareixent nous relats. Algun llegit ràpid em recordaven que m’excito fàcilment, però algun misteriós pudor que temps enrera havia desaparegut tornava a estar present en la meva ment.
Fa menys d’una setmana que tinc un ordenador per mi sola i això ha començat a canviar les coses, torno a sentir ganes d’escriure, ganes d’anar calenta, ganes de compartir fantasies i provocar molta calor.
Vaig entrar a la pàgina i vaig enviar un missatge dient que intentaria tornar. Vaig rebre un avís del messenger que algú demanava que l’agregués. Vaig reconèixer el nom en la persona amb qui havia compartit molts moments de cibersexe i vaig acceptar, malgrat que no disposava de molt temps, perquè tenia un sopar de feina.
Vam començar a parlar, a recordar temps passats i no ens va costar gaire tornar a descobrir com reacciona el nostre cos quan algú, a qui no coneixes, parla de sexe. Notava humitat entre les cames i els pits tensos i ho vaig escriure. Em va suggerir que m’acariciés, com altres vegades.
Però no ho podia fer, la meva parella estava asseguda a la taula del costat a poc més d’un metre, i malgrat que sap que m’agrada xatejar i parlar de sexe no era plan de masturbar-se. Saber que ell ho sabia encara m’excitava més. Saber que jo estava calenta i ell no ho sospitava era un estímul sorprenent.
Ell m’explicava històries viscudes en el temps que no havíem tingut contacte, històries de passió, infidelitat, i sexe, molt sexe… Cada vegada anava més calenta…
De cop hi volta la meva parella s’aixeca, en diu que es va a dutxar i que si vull ensabonar-lo.
El meu amant ciber em suggereix que li faci una bona mamada pensant en ell i mig de conya però molt calents ens acomiadem.
Vaig al bany i em planto a la banyera mirant com es dutxa, m’encanta veure les seves mans recorrent el seu cos, agafo l’esponja i li poso sabor de cap a peus, m’entretinc especialment en els seus collonets, el seu cul (que em torna boja) i el seu sexe, que ja està empalmat.
Quan va sortir de la banyera, li vaig passar  la tovallola,  però encara no s’havia assecat el cap que em dedico a beure’m l’aigua que queda a la seva pell:  la llengua ressegueix el seu coll, el seu pit, baixa per l’abdomen i quan arriba a pelvis, em troba el sexe inflat, calent i dur que m’espera. La frase va ser: que has fet en el xat?.
Somric i no responc. Poso els meus llavis a la punta  i començo a llepar-la, després baixo per un  costat i pujo per l’altre costat de la seva polla, humitejant-la amb la meva saliva i mooooooooolt lentament la vaig anar ficant lentament dins la meva boca, i després d’entrar  sortir unes quantes vegades, vaig notar petites contraccions del seu sexe i vaig decidir que ho aprofitaria d’una altra manera, que no pensava quedar-me calenta.
Així que el vaig asseure a la tassa del water i em vaig treure els pantalons i les calces en un plis plas, vaig muntar-lo salvatgement, mentre ell agafava el meu cul amb força o començada a marcar un ritme frenètic que feia que el seu sexe entrés i sortís de dins del meu, jo no tocava de peus a terra i el ritme s’anava accelerant, també la respiració.
Vaig començar a notar com la meva vagina començava a secretar molt més flux, notava la meva calor i la seva i quan ell va explotar, vaig notar el seu semen calent dins meu i això va precipitar una sequència de contraccions que em van portar fins l’orgasme. El meu flux i el seu queien per entre les seves cames.
Em vaig arreglar rapidament mentre ell tornava a la dutxa  i vaig sortir de casa. Arribava ja tard al sopar.  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada