dimecres, 1 de desembre del 2010

EL DINAR. Un dels primers (01/07/1999)

Truco la teva porta, quan m'obres m'arriba una agradable olor de gratinat,dius que has preparat uns macarrons, que esperes que tingui gana, em demanes que em posi comoda, busco la teva habitació i t'agafo una camisa i me la poso, treien-me la roba que tan be em queda pero que em fa sentir sofisticada. Arribo a la cuina descalça i amb la camisa, somrius i em dius que em queda bé.
M'ofereixes una copa i et demano un vermut blanc, l'acompanyes de un petó molt dolç i també te'n serveixes un. Mentrestant ja has posat la taula i comencem a dinar, els macarrons estan bonissims, el meu peu nu, busca el teu peu, puja pel turmell i acaricia la part interna de les teves cuixes, tu segueixes parlant, pero els teus ulls et delaten. A l'hora dels postres em dius que jo mateixa, que a la nevera trobaré el que vulgui. M'aixeco i l'obro, tu et coloques darrera meu i m'abraces, et demano que vols i em dius que iogurt de maduixa, jo agafo una natilla de xocolata. La teva llengua calenta sobre el meu clatell em turba, entre això i el fred de la nevera els meus mugrons es tensen, tu te n'adones i els acarones suaument per sobre la camisa, et miro i rius, el teu sexe dur s'apreta contra el meu cul, t'apartes i em deixes sortir, vaig per seure a la taula i m'agafes de la ma, agafes dues culleres i et plantes a la teva habitació. Poses els postres sobre la tauleta i comences a descordar-me els botons de la camisa, jo alhora descordo la teva, cada botó em permet tocar una mica de la teva pell, vaig observant el que cada nou botó em mostra, finalment deixo caure la teva camisa a terra, el teu pit nu està a les meves mans, començo a tocar-te, molt suaument com si no ho hagués fet mai, els meus dits volten els teus mugrons i tu segueixes somrient.
Deixes caure la meva camisa i deixes al descobert la meva roba interior, un conjunt de cotó blanc, acaricies els meus pits per sobre dels sostens, fins que els notes tan tensos que creus que petaran, llavors descordes els sostens i suaument els fas caure a terra, t'acostes i m'abraces, tota la meva pell nota la teva, un petó molt llarg és l'inici d'una tarda de passió.
Ens treiem el que ens queda de roba, m'estires al llit, s'acceixes el teu iogurt i dius que ha arribat l'hora de menjar-se els postres, vas escampant el iogurt per la meva pell, els llavis, el coll,els pits, la panxa,i finalment les cuixes, noto el fred del iogurt i la sensació m'encanta, ara amb molta tranquilitat, acostes la teva boca al meu cos i et vas menjant tot el iogurt, canviant el fred del iogurt per l'escalfor de la teva llengua, primer els llavis, baixes pel coll, jo em deixo fer, arribes entre els pits, primer un i després l'altre, començant per fora i cap dins fent cercles, deixant el mugró per l'ultim, quan hi arribes el meu cos es contrau, quan ja tens "net" l'abdomen segueixes baixant, el iogurt de les cuixes ha relliscat cap el meu sexe, tornes a anar de fora a dins, la cuixa, la part de dins i finalment amb una ma obres els meus llavis i llepes el meu clitoris, el meu cos es tensa de plaer, es sacceixa, començo a no controlar, però t'aturo.
Jo també vull postres, obro les natilles, tu poses els dits dins i em poses els dits a la boca, llepo el teu dit amb suavitat, la meva llengua segueix el teu dit, xuclo un xic i l'allibero, repetim la operació un parell de vegades, et sugereixo que tu mateix et posis xocolata on vulguis, jo m'encarrego de menjar-me-la.
Tries els llavis, els mugrons, el melic i res més. La meva llengua canvia aviat la xocolata freda per saliva calenta, els postres ja s'han servit, quan acabo amb la teva panxa baixo fins al teu pubis, però m'atures. Em dius que no segueixi baixant, que el teu sexe el tens reservat, que avui em faràs explotar de plaer, no me'n queda cap dubte.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada