dijous, 2 de desembre del 2010

L'encant de la inexperiència (03/01/2005). Un d'educatiu

Era un dia d’hivern, a fora feia fred, però a l’oficina la calefacció estava alta, i jo duia una faldilla amb un tall lateral fins a mitja cuixa, una camisa elàstica de color blau cel i a sota un conjunt de roba interior negre més aviat escàs. Sostens que aixecaven el pit i un tanga que tot just tapava els pocs pels del meu pubis que no em rasuro.
El meu cap havia marxat a esmorzar feia poc quan va entrar un noi rosset, amb cabells llarguets i arrissats, ulls verds, 1,75 o així, i ni gaire
fort ni gaire gras.
Devia tenir uns 19 anys i es va acostar a la meva taula i em va preguntar pel seu pare. Va resultar que era el fill del cap. Li vaig explicar que havia sortit a esmorzar i que s’hauria d’esperar una estona. Li vaig oferir un cafè i va acceptar. Vaig aixecar-me per anar-lo a buscar i vaig veure el noi embaladit, em mirava amb uns ulls com taronges, em va repassar de cap a peus i vaig somriure, m’agradava sentir-me observada, vaig aprofitar per caminar contornejant els malucs, movent descaradament el cul d’una banda a l’altre. M’agrada que que els homes em mirin, i aquest noiet em mirava amb desig i això m’estava començant a caldejar.
Li vaig servir el cafè roçant la seva mà amb la meva i al donar-li, vaig mostrar-li l’escot orgullosa, els meus pits es marcaven a la camisa, i a l’ajupir-me li mostrava el sugerent inici dels mateixos, estaven ja durs nomes de sentir la seva mirada clavada en ells. Vaig dir: fa calor i vaig aprofitar per descordar-me un parell de botons de la camisa mentre el mirava amb cara de vici. Es veia ja el meu sostén i la major part dels meus pits. Ell quasi no respirava nomes mirava.
No vaig poder resistir la temptació de dir: t’agrada dolç? Et poso sucre? mentre movia els meus pits donant un clar doble sentit a la frase. Ell va dir tot tallat: jo no sé,  normalment no bec café. Li vaig servir el sucre i vaig seure al seu costat ensenyant les meves cames, creuant-les lentament perque l’imaginació faci la resta, me’l vaig mirar i em vaig passar la llengua pels llavis lentament.
Aquella mirada de sorpresa seva provocava en mi un extrany plaer, li vaig preguntar si tenia novia i la seva resposta tartamudejant em va confirmar el que sospitava: jo és que mai, vull dir que… No calien més explicacions, aquell noiet que tenia davant era verge. Tenia tot un món per descubrir i pensar que jo podria obrir la porta a aquest mon em feia lubricar.
Em vaig acostar i li vaig fer un peto al coll, primer nomes els meus llabis suaument i despres la meva llengua seguéis fins la orella per xiuxiuejar: el teu pare no tornara en menys d’una hora si vols podem fer que el temps passi més ràpid. Vaig tornar a baixar llepant el seu coll i vaig arribar als seus llabis, primer em vaig menjar el de dalt, després el de baix amb mossegades suaus i quan la seva boca es va obrir, vaig tocar suaument la seva llengua.
Cara de no creure’s el que li passava i tambe de certa inseguretat, el vaig agafar de la mà i aixecant-lo de la cadira vaig dir amb veu molt dolça: No pateixis, tu només has de seguir les meves instruccions i assaborir el moment. Va assentir amb el cap, el seu sexe ja es marcava sota els seus pantalons
Vam entrar al despatx del seu pare on hi havia un sofà prou còmode.
Jo estava dreta davant seu i vaig començar a donar instruccions: descorda el boto de la brusa que queda i la treus amb suavitat, acaronant la pell dels meus braços… ara descorda els sostens (mentre em girava per facilitar-li la feina). Quan em vaig girar i va veure els meus pits ja tensos per la situació la seva cara era d’èxtasi.
Llepa suaument tot el pit, comença per fora i vas anant cap dins, quan arribis al mugró xucla una mica, pots insinuar les dents… mmmhhhh… mou la llengua acariciant el mugró…siiii… ara l’altre pit… més…
Quan ja portàvem una estoneta i ell ja anava sol vaig seguir.
Que fan les teves mans tan quietones? Acaricia’m la cuixa…sí… arriba al meu cul.
La seva carícia era suau, mans inexpertes que no sabien que fer… segueix pujant… Va trobar el meu cul descobert gràcies al tanga i es va posar vermell…
Vaig fer veure que no ho havia notat. Bé, una mica més de pressió, Aixa… agafa el meu cul fort… Me’l vaig mirar, el seu paquet estava a punt de rebentar.
El vaig fer seure a la butaca i vaig dir: amb tanta pressió no et pots pas concentrar!
Li vaig treure el seu sexe de dins el pantaló i agenollada davant seu i perquè em veies bé, li vaig agafar el seu sexe amb les mans, el vaig acariciar i finalment el vaig ficar dolçament dins la boca, jugant amb la llengua i pujant i baixant, fins a la gola i a la punta i tornant a començar. mirant-me’l intensament amb cara perversa, demostrant-li que m’agradava i de passada gaudint de la seva cara de plaer; la mamada va durar fins que va explotar dins la meva boca, em vaig empassar el seu semen i em vaig passar la llengua pels llavis.
Ara potser et concentraràs millor. Seguim? La seva cara era un poema…
Vaig tornar a seure aixecant escandalosament la meva faldilla,  i vaig seguir donant instruccions: segueix acariciant les meves cames i el meu cul… Bé, posa la teva ma sobre el tanga i acaricia el meu sexe, mhhh… estava moll i això el va fer somriure, no li vaig haver de dir que passes un dit per sota, instintivament va anar a cercar la font de tanta humitat, el seu dit va arribar a la meva vagina i va entrar tímidament, veient que no deia res i suposant que estava be, va entrar una mica mes, movia el dit a poc a poc, una mica més ràpid…El vaig aturar.
Ara, primera classe de cunniculus. De què? Va ser la seva resposta. Vaig somriure. Em vaig treure el tanga  i vaig deixar el meu sexe ben depilat davant la seva cara.
Li va agradar. Classe bàsica d’anatomia, els meus dits experts eren la guia: això llavis majors, es poden acariciar i llepar, si els obres trobes els llavis menors, ja més sensibles i que quan s’ajunten davant amaguen el clítoris, que és com un botó màgic que ens encén… Tot això ho deia mentre les meves mans que tan be coneixen el meu conillet li ensenyaven el camí i em donaven plaer.
Dins els llavis menors trobes la meva cova, d’on surten tots els líquids necessaris per mullar i gaudir del sexe d’una noia, li ensenyava posant un dit dins i després portant-lo a la boca per assaborir el gust del meu propi sexe.
Ara ja tens la teoria, tot teu.
Aquell noi jove i inexpert va entendre perfectament el que jo volia i tenia bona memòria. Va tocar suaument tot el que jo li havia explicat i després mirant-me com demanant permís va llepar una mica.
El meu gemec va se l’aprovació al que estava fent, li vaig acariciar el cap animant-lo a seguir, tot el meu sexe va ser explorat per aquella llengua no experta però amb gran intuïció. El meu plaer era extrem.
M’havia menjat el clítoris, follat amb la seva llengua i el meu sexe no parava de secretar.
Me’l vaig mirar i la seva polla tornava a estar encesa, així que la vaig agafar, amb un moviment ràpid vaig posar un preservatiu i la vaig  apropar a la meva vagina.
Entra de mica en mica i no paris d’entrar i sortir fins que et corris.
No van caldre mes instruccions… Dins i fora, una i una altra vegada, el seu sexe palpitava i el meu també… Vull que et corris dins meu,  si pares et mato…
Després d’unes quantes embestides el seu sexe va començar a contraure’s i jo vaig notar com explotava mentre els seus crits de plaer omplien la sala.
Em va fer un peto a la galta, com d’agraïment i em va preguntar com havia estat.
Li vaig somriure i li vaig prometre un gran futur com amant.
No li vaig dir si m’havia corregut o no i molt menys que ho havia fet més d’una vegada, això és de nivell superior, no de classe de principiant (una gran part d’homes ni en relacions estables són capaços de notar-ho i identificar-ho mai).
Vaig aixecar-me i em vaig anar a arreglar al lavabo. Quan el seu pare va arribar jo estava formalment asseguda a la meva taula. Li vaig dir que el seu fill l’esperava al despatx.
Quan va marxar li vaig passar un sobre que va llegir a l’ascensor i que el va fer ruboritzar: Atenció a classe teòrica: 8, Assimilació dels coneixements teòrics: 8, Control dels impulsos: 6, nivell global: 7. Nota: Cal augmentar les pràctiques. Nou examen en 3 mesos. Encara et falta per la matrícula d’honor.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada