dijous, 2 de desembre del 2010

Dinar Vegetarià (07/03/2005). El més plagiat

Acabava de sortir de la feina, era divendres i estava cansada, eren quasibé les 3 de la tarda i no tenia ganes de cuinar. Vaig pensar que podria anar a dinar al restaurant vegetarià. Feia temps que no hi anava i suposava que a aquesta hora ja no hi hauria massa gent.
Vaig entrar, vaig agafar la safata i vaig triar una amanida variada de primer i un plat de pasta farcida d’espinacs de segon. Per beure un suc de pastanaga i de postres un mouse de xocolata.
L’accés a la primera planta estava tancat perque ja estaven netejant i vaig mirar i a la planta baixa encara hi havia gent. Només vaig trobar un lloc lliure, a la taula hi seia un senyor d’uns 40 anys vestit elegantment que estava llegint el diari mentre dinava. Vaig demanar-li permís per seure al seu costat, em va mirar, em va somriure i plegant el diari em va fer lloc.
Era un home interessant, i vosaltres direu, que vol dir interessant? La veritat és que no té una sola definició, de fet les dones no ens posem pas d’acord en definir-ho, però per a mi i en aquesta situació volia dir de mirada intensa, olor a colonia, somriure perfecte, alguna que altre cana i amabilitat.
Quasi per cortesia de mica en mica ens vem posar a parlar de coses poc personals, alguns comentaris sobre el menjar del local, noticies d’actualitat, el temps i poca cosa més. Cada vegada que les nostres mirades es creuaven a mi em saltava el cor, no us sabria dir perquè, però hi havia magnetisme. Em vaig mirar les seves mans, no duia anell i vaig somriure sense ni adonar-me’n.
Quan vaig arribar als postres ell es va aixecar per anar a buscar cafè i em va preguntar si en volia, que així me’l portava. Li vaig dir que sí: cafè sol si us plau.
Va tornar comunicant-me que la cafetera estava espatllada i que si volia em convidava a cafè fora quan acabes el mouse, però que no tenia pressa si el volia gaudir, ell esperava.
Em vaig menjar el mouse amb tranquilitat, llepant cada cullerada mentre me’l mirava als ulls. Entre cullerada i cullerada ocasionalment em repassava els llabis amb la llengua per netejar la xocolata que hi havia quedat.
El seu somriure era de complicitat, la seva mirada més intensa que al principi indicava conformitat.
Ens vem aixecar, vaig dir que anava al lavabo abans de sortir i que sabia una cafeteria propera on el cafè estava boníssim.
Al girar-me vaig notar la seva mirada clavada en mi, jo duia uns pantalons granates de campanya cenyits de dalt que deixaven intuir el meu cul i delataven per falta de marques que duia tanga. Un jersei prim rosa maniga tres cuarts i botes de talo eren la resta de la meva indumentària. No vaig estalviar moure la cadera com si desfilés.
Al lavabo em vaig retocar lleument el maquillatge i em vaig posar dues gotes de perfum que sempre porto a la butxaca del bolso per si les necessito. Vaig sortir amb pas ferm i mirada fixa a l’exterior com si el repàs que m’estava fent no anés amb mi. Quan vaig arribar al seu costat notava el meu pit tens, m’havia excitat saber que m’estava mirant. Va tancar els ulls de forma inconscient al olorar el perfum i així vaig saber que li havia agradat.
Vem seguir parlant fins arribar al cafè, un local petit, amb taules petites amb banc de fusta enganxat a la paret on hi ha un coixins que el fan més còmode i menys fred. Música de piano en directe. Vem demanar els cafès i vem seure molt aprop un de l’altre, la meva cama tocava la seva i m’agradava aquesta sensació i li vaig dir. Vaig dir que em sentia molt bé amb ell i que feia temps que la meva pell no estava tan a l’expectativa de un nou contacte fugaç. Sense contestar em va fer un petó als llabis molt suau. Vaig posar la meva mà sobre la seva cuixa i una caricia suau va ser el consentiment a seguir. Vaig tornar a besar els seus llabis, la seva mà al meu clatell intensificava el petó, mentre la seva llengua buscava la meva.
La meva mà anava pujant i baixant lentament per la teva cuixa, roçant la teva bragueta cada vegada més encesa. Al cap d’uns minuts que em van semblar pocs, la cambrera ens va servir els cafès. Els dos hi vem posar sucre mirant-nos els ulls i remenant amb complicitat, els nostres ulls estaven encesos. Ens vem beure el cafè i ens vem seguir menjant l’un a l’altre i acariciant per sobre la roba. Jo estava molt excitada i això es notava, perquè tenia els mugrons marcats al jersei. Li vaig agafar la mà i em vaig aixecar. Em vaig acostar a la barra per pagar i ell enganxat a la meva esquena perquè jo notés la seva braqueta a tensió em va proposar anar a casa seva, la compartia amb una amiga però avui estava treballant i no hi seria.
No estava lluny i em va semblar bé.
De camí anavem agafats de la cintura i parlant distesament dels nostres gustos sexuals, vaig saber que li agradava molt que li fessin una mamada ( a qui no?, pregunto jo.), i es declarava bo menjant-se el sexe femení. També vaig saber que el seu culet era intocable perquè tenia males experiències passades, motiu pel que tampoc havia demanat mai a cap noia per fer-ho per darrera.  I poc temps més vem tenir, perquè ja estavem a l’ascensor de casa seva, xafats un contra l’altre, acariciant-nos salvatgement de cap a peus.
Va obrir la porta de casa i em va guiar fins al menjador. Em va servir una copa de patxaran fet a casa i encara no s’havia començat a desfer el gel que ja tornavem a estar menjant-nos. Lentament ens vem treure la roba un a l’altre. Cada botó em permetia acariciar la seva pell, notar com s’eriçava i notar el desig en els seus ulls. Tot va ser molt lent. Finalment només em quedava posat el tanga, i a ell ja ni tan sols li quedava l’slip, perquè veure el seu sexe inflat em va ser alliberar-lo per agafar-lo fort amb la mà dreta i acariciar-lo també lentament. Volia que allò no acabés mai. Em va fer seure al sofà i em va treure el tanga mentre el seu alé recorria la meva pell. Es va trobar amb un sexe ben rasurat només amb uns pels curtets a la part de davant i va somriure, em va dir que així li era més fàcil i que em relaxés i disfrutés. Va seure als meus peus amb el seu sexe mirant el sostre, i va començar a acariciar-me, primer els pocs pels que tenia, després els llabis majors, lentament el meu interior, va comprovar que ja estava humit, tot brillava i no va tardar en enfonsar el seu cap entre les meves cames.
Vaig notar la seva llengua i el seu alè, tornant a repassar el meu sexe, va llepar el clitoris, el va xuclar i va baixar fins entrar la llengua a la meva vagina, m’estava follant amb la llengua i m’estava tornant boja, el meu sexe secretava sense parar, la meva respirarió estava accelerada i jo em vaig deixar anar, el meu sexe es va contraure i va iniciar un escalfred, una contraccio i un plaer que es va estendre pel meu cos i em va deixar super relaxada. Vaig haver de reconeixer que realment era bo.
Ell es va aixecar amb la cara mullada dels meus fluxes i vaig acostar-me per llepar-los dolçament. Sentir el gust del meu sexe en els seus llabis m’extasiava, era un record del que acabava de passar i em feia estimular molt.
El vaig asseure a ell a la butaca i vaig passar una cama per cada banda del seu cos, vaig agafar el seu sexe i tal com anava cavalgant-lo anava ficant el seu sexe dins el meu. El meu sexe estava calent i xop de la correguda previa i la seva cara de plaer el va delatar. Vaig somriure i vaig començar a moure’m sobre seu lentament, una vegada i una altra, notant com el seu sexe entrava i sortia del meu, cada vegada més ràpid. Les seves mans agafaven el meu cul amb força i marcaven un ritme cada vegada més frenètic. Fins que el seu sexe es va a començar a contraure i es va correr dins meu. Jo al notar la seva explosió em vaig deixar anar i vaig acabar de nou.
Vaig sortir que devien ser les 6 i havien quedat coses pendents, però des de llavors el primer divendres de cada mes em decanto pel dinar vegetarià amb postres humids.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada