dijous, 2 de desembre del 2010

CAP D'ANY (03/01/2000). Recordar-lo és una bona forma de desitjar-vos a tots bon anys nou

Tot just fa una hora que ha començat el nou any, som a casa d’uns amics, no som més de 15. Per la ocasió m’he posat una faldilla curta blanca i una brusa blava cenyideta. Estic brindant amb tothom, quan em trobo amb la teva mirada, et somric i m’acosto, aixeco la copa i proposo un  brindis, per una entrada d’any inoblidable, txin txin ...
Quan sona la música ens posem tots a ballar, estas molt aprop meu, em dius  si vull una copa i em recomanes un tequila, accepto encantada, uuffffff!!
Com crema!!!!, a tu et fa molta gracia, tens un riure realment encantador, m’agafes per la cintura i et poses a ballar salsa, tothom ens mira, feia temps que no m’entenia tant be amb algu per ballar, noto tot el teu cos que es mou, la veritat es que m’estas caldejant, entre tu i el tequila acabareu amb mi.
Tu coneixes a tots i vas ballant amb tothom, això sí, sense perdre’m de vista, estic ballant tant sensualment com puc, tanco els ulls i em deixo portar, quan els obro et trobo observant-me, em poso molt vermella perquè m’intimida que em mirin, malgrat que en el fons m’agrada, t’acostes i em dius que semblo un tomàquet, i em fas un petó a la galta i et vas a servir una altre copa.
No entenc res, però el teu petó em crema a la galta, em passo la mà per la galta instintivament, molt suaument, com acariciant el teu petó, tu que no pers detall ho veus, t’acostes amb una altra copa, em dius que aquest cop és més suau, bé, un got de licor de crema catalana, s’agraeix al paladar, et poses al meu costat i parlem de mil coses,  tampoc deixem de ballar, cada vegada més aprop.
Arriben les 4 i la gent comença a marxar, jo no sé que fer, em proposes que em quedi a dormir, que un cop descansada ja marxaré. Et miro i et dic que genial si tu estas mooooooolt aprop meu. Es una proposició prou descarada, et sembla fantàstic.
Ens acomiadem, pujem al primer pis i entrem a la habitació. Em demanes que em tregui la roba molt lentament, et pico l’ullet i et somric, poses musica suau, tanco els ulls i em torno a deixar portar. Em descordo la faldilla i la deixo relliscar per les meves cames, amb un pas petit surto de dins, unes mitges negres cobreixen les meves cames, al final com és de rigor per cap d’any lliga vermella, el meu pubis està tapat per un breu tanga negre...
Sense obrir els ulls, em descordo la camisa, boto a botó, fent-te patir una mica, no et veig pero noto la intensitat de la teva mirada, la meva mà s’entreté a acariciar la meva pell, deixo caure la camisa per l’hombro i descobreises un sosten negre també breu que tapa els meus pits rodons i tensos de pell blanca...
Ara sí que obro els ulls, i m’acosto a tu, et descordo la camisa amb molta calma, tenim un any per davant, un cop a terra, m’ajupo, et descordo els pantalons i els trec... el teu sexe esta a punt de fer reventar els teus calçotets, l’acaricio per sobre pero no el trec...
M’estiro al teu costat, et faig un petó als llavis suau, despres més profund, les nostres llengües es creuen, les teves mans acaricien la meva pell calenta, tot el meu cos està sensible, els mugrons s’endureixen, el meu sexe s’humiteja, fins i tot el frec dels cabells al clatell m’encen...
Em baixes els sostens per agafar el meu pit, llavors et llances al mugró, el llepes, l’acaricies, el sobes... està tan dur ... et trec la roba que et queda, baixo seguint el teu estomac i et vaig fent petonets, quan arribo al teu sexe, em poso la punta als llavis, baixo lentament pel teu tronc, mentre el teu sexe nota la humitat i escafor de la meva boca, torno a pujar i xuclo una mica, et surt un gemec que em posa a cent...
Tinc tot el teu sexe a ma meva boca, les meves mans acaronen els teus testicles i les teves cames, tu estas fora se sí, pero no vull precipitar les coses i m’aturo...
Em torno a estirar, ara de costat a tu, donant-te l’esquena, el teu sexe acaricia el meu cul, mmmmhhhhhhh,  quin gust!!!, una ma teva busca el meu sexe, separes el tanga i amb molta delicadesa busques el meu clitoris, baixes per cercar un xic d’humitat i amb els meus propis fluxes et mulles el dit i tornes a puja per acariciar el meu clitoris, aquesta breu incursió a l’entrada del meu sexe m’ha accelerat encara més, el meu sexe palpita, el meu clitoris està inflat i dur, la meva vagina secreta sense parar, està molt preparada per rebre’t, però et fas pregar...
Et proposo que em penetris que me’n moro de ganes, i em dius que tot arribarà, em gires i em poses d’esquena a terra, llepes el meu coll, els meus pits, i baixes al meu pubis, m’acabes de treure el tanga i obres les meves cames i et quedes mirant el meu sexe, esta rosat i molt moll, brillant per la gran quantitat de fluxe, separes els llavis i alliberes el clitoris de la seva petita caputxeta, els teus llavis s’hi acosten, noto el teu alé calent i m’estremeixo, llepes, mossegues, xucles..... aaaahhhhhh, estic apunt de reventar, una corrent esta inicinat-se en aquest punt tan especial, no puc més i em deixo anar, els meus fluxes mullen les meves cames i la teva llengua els segueix amb plaer...
Em fas un petó suau als llavis i em dones la volta, em deixes de cara a terra, t’estires sobre meu i el teu sexe busca el meu, entres deixant-te caure de mica en mica, jo faig veure que no ho sento, et deixo fer, però estic a tope una altra vegada, entres i surta amb un ritme lent pero constant, tornes a buscar el meu clitoris i quan ja torno a estar molt al punt, no puc dissimular i un gemec surt de la meva boca, això t’indica que soc teva, que pots fer el que vulguis perque estic en extasis...
Treus el teu sexe de la meva vagina i el pujes fins el anus, amb molta suavitat el vas entrant, un cop passat el petit dolor inicial i gracies al plaer que em proporciona el teu ditet al clitoris i vagina successivament vas entrant amb facilitat, finalment estas dins, et comences a moure i jo amb tu, tiro el cul enrera cada cop que entres, sentint com arribes al fons de mi, com els teus ous piquen al meu cul en cada embastida i com cada vegada vas més ràpid, el meu sexe esta a punt d’explotar de nou, et dic que no et puc aguantar gaire més i em demanes que em deixi anar, el meu sexe es contrau amb força, apreto el cul, exprimint dins meu el teu sexe i quan noto que la teva polla s’infla per explotar deixo de frenar-me i estallo amb tu, una corrent m’envaeix, les cames em tremolen, el meu sexe es contrau i s’atura fins i tot un moment la meva respiració, estant el meu cor apunt de saltar, em corro amb tu amb una impresionant simultanietat...
estic exhausta, em fas un petó als llavis, m’abraces i em dius bona nit i bon any, s’ha acomplert el meu brindis , una nit inoblidable......
BON ANY A TOTS, I QUE SIGUI MOOOOOLT HUMIT !!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada