dijous, 2 de desembre del 2010

FESTA D'ANIVERSARI (28/03/2000). El trio amb 2 nois.

Arriba la primavera, la calor de l'estiu invaia en el cos, el desig es notava en cada persona d'una forma diferent. Ahir vaig sortir amb dos amics per celebrar el meu aniversari. El dia anterior amb el Jordi havia estat jugant a tirar indirectes, però malgrat sent conscient que anava en broma la temperatura dels nostres joves cossos va pujar; no va passar res i cadascú va anar a casa seva, però això sí, aquella nit em vaig masturbar pensant en un amic, cosa que fins aquell moment no havia fet mai.
Però tornem a ahir, quan vaig veure el Toni, li vaig explicar el que havia passat i em va dir que vigilés que tant jo com el jordi últimament anavem molt sortits, però no va dir res d'ell.
Vem anar a sopar i jo vaig veure més sangria de la que era prudent, estava dolça i fresquets i no m'hi vaig resistir, va anar caient. Em vaig treure la sudadera perquè tenia calor i la samarreta cenyida marcaba els meus mugrons, els dos se'n van adonar, i em vain xiular amb veu baixa, era broma? Aquest resposta no la vaig tenir fins més tard.
Al sortir del restaurantel braç del Jordi m'aguantava per la cintura i no em va importar perquè m'anava prou bé per mantenir l'estabilitat.
Ells dos es van mirar i van somriure, jo no anava tant malament com per no controlar el que feia, però estava molt desihibida per l'alcohol i seguia deixant anar indirectes molt picants i pujades de to sense ser massa conscient dels efectes que estaven produint en els meus amics.
El Jordi va proposar anar a casa seva a fer unes copes i jugar a dards. Ens hi vem apuntar.
Mentre el Toni em servia un Bayleys, el Jordi colocava la diana. Es van xiuxiuejar unes paraules i vem començar la partida. Posteriorment vaig saber que s'havien jugat el final del meu extasis, tots els preliminars pensaven compartir-los.
Jo estava asseguda al sofà mirant la partida, em sentia cansada i vaig tancar els ulls uns intants, vaig notar unes mans que acariciaven el meu coll, no vaig obrir els ulls. No sabia qui era però no m'importava, em vaig deixar acariciar, les seves mans van anar descendint fins trobar el relleu dels mugrons, els va acariciar per sobre de la samarreta, mentre altres mans em treien d'una tirada la samarreta de dins els pantalons, es trobaven amb la meva panxa, jugaven amb el meu melic i aviat li van sobrar els pantalons, va descordar el botó, després la cremallera, i mentre un tirava dels meus pantalons des de baix, l'altre m'acabava de treure la samarreta, la meva roba interior negra va quedar a la vista dels dos, però tampoc havia de durar molt. Vaig començar a notar una llengua en el meu estómac i una altra en el meu coll, les dues van iniciar un camí descendent, una cap els meus pits ja erectes per la situació i una altra cap al meu sexe.Semblava que s'haguessin posat d'acord, les seves llengües seguien la meva pell sense creuar les fronteres marcades per la meva roba interior, finalment vaig notar unes mans que descordaven el sostenidors, alhora que un dit entrava en el territori pelvià. Jo no sabia qui era qui i no volia saber-ho, seguia amb els ulls tancats, notava la calor de les seves llengües, la humitat de la seva boca, sentia la passió dels seus gemecs controlats. Jo em deixava fer.El meu sexe estava molt humit, no podia controlar-lo.Em van agafar cadascun una mà, me les van portar cap als seus pantalons, tenia dos sexes per acariciar, ho vaig fer molt poc a poc, marcant el mateix ritme en els dos, un d'ells el va posar en la meva boca, vaig intentar fer-ho bé, vaig llepar el seu gland a poc a poc, vaig deixar que la meva llengua explorés, fins que me'l vaig posar a la boca tot sencer, vaig pujar i vaig baixar per ella un parell de vegades i ell mateix la va treure.Unes mans fortes em van fer obrir les cames, uns dits suaus van buscar el meu clítoris, el van fer sortir del seu amagatall i una llengua experta va començar a llepar, a mi em quedava poc per escorre'm, i ho vaig dir, només em van contestar unes rialles entretallades.Algú em va agafar de la cintura, em va fer donar mitja volta i em va posar de genolls al sofà, vaig notar com un dit acariciava el meu anus, mentre una llengua, més principiant que la d'abans, agafava el meu clítoris inflat i palpitant, va aprendre ràpid, el meu sexe secretada sense parar ...El dit va agafar humitat del meu sexe, entrant un parell de vegades en la meva vagina, i el va pujar a l'anus, vaig notar el gland recolzat en el meu cul, mentre la llengua m'abandonava, un es va asseure, i em va fer posar una cama a cada costat del seu cos, l'altre em tenia controlada des del darrere. Com durant tota la nit es van posar d'acord, van entrar en el meu cos lentament, al mateix ritme, jo creia que m'anaven a trencar, notava la meva vagina inflada que pressionava i premia, mentre des de darrere, el meu anus s'omplia també, tots els meus músculs pèlvics estaven desconcertats, jo no sabia ni com moure'm, però ells van decidir per mi, des del darrere es marcava un ritme cada vegada més ràpid, llavors els gemecs dels tres ja eren audibles, el meu cos va transmetre a davant, vaig notar com el de darrere arribava al orgasme, vaig notar la seva llet en el meu cul, això m'excità molt més, em quedava molt poc, estava a punt de rebentar de plaer, el meu cos s'anava a trencar, el meu amic del darrere va sortir del meu cos, aquest era el premi, només un dels dos sentiria el meu orgasme, unes mans es cenyiren al meu cul i van marcar la velocitat a la qual havia de cavalcar, el meu sexe es contreia només, els meus fluxos sortien de la meva vagina, no vaig trigar ni mig minut a escorre'm, poc després vaig notar que ell també es corria.Vaig obrir els ulls, vaig saber qui era qui al final, però em van quedar molts dubtes, de qui era la llengua experta? Però això mai ho sabria, perquè som grans amics i mai em liaria amb cap (si més no a soles), això serà el nostre secret i mai ho oblidarem ni ho comentarem.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada