dijous, 2 de desembre del 2010

La neboda (01/07/1999). El trio amb dues noies

Estavem de vacances a Salou, tu, la teva cosina i jo (que era amiga d’ella).Com que només hi havia dues habitacions tu dormies en una i nosaltres dues en la de matrimoni. Des del primer dia tu vas sospitar que erem més que amigues, les nostres mirades ens delatavem i  a més a més pel carrer i a la platja només miravem les noies.
Nosaltres erem molt correctes en public, però a casa no teniem tants
miraments, aviat ens vas enxampar amb un petó als llavis, les mans al cul o caricies varies. A tu no et molestava, tot el contrari, per alguna raó

t’agradava, t’estimulava, ja feia dies que a la platja et fixaves en el cos

en bikini de les dues. Així que vas decidir espiar-nos un dia a la nit.

Haviem sortit de marxa, i haviem begut, quan vem arribar a casa vem anar a dormir, nosaltres vem deixar la porta oberta perquè feia calor i tu no et vas poder resistir a quedar-te mirant.
Jo ho vaig notar, però no vaig dir res. La teva cosina, tenia els cabells
llargs  i negres, estava morena pel sol i la seva pell brillava, tenia 23

anyets i estava de molt bon veure, a mi em tornava boja el seu cos, i ella ho sabia. Jo acabava de fer els 25, estava més blanca perquè tot justacabava de començar l’estiu i el meu cabell no m’arribava als hombros, i laveritat és que també em movia bé, cosa que molt aviat vas comprovar.
Els nostres llavis es van tocar, les nostres llengües es buscaven el la
foscor i les nostres salives es barrejaven, jo notava els seus pits apretats sobre els meus, m’encantava la sensació. Les meves mans baixant per la seva esquena fins arribar als seus glutis coberts per una faldilla elàstica, apreto les mans mentre vaig pujant la faldilla, deixo al descobert el tanga negre, i poso les mans sobre els seu cul, les mans obertes cobrint el seu cul, i el meu dit index que fa petites incursions pel mig, ella posa les mans per sota la meva samarreta i la treu, uns sostens blau cel destaquen el la foscor, les seves  mans sobre els sostens masseguen els meus pits que reben la caricia i es tensen com a resposta, fins que ella els descorda i els treu, em quedo amb malles, la seva llengua deixa la meva boca, passa pel meu coll, la llengua calenta i els llavis suaus marquen un camí a la meva

pell, ara es coloca sobre els meus mugrons, primer un i després l’altre, amb molta suavitat, noto la seva llengua calenta, les seves dents que mosseguen suaument els meus mugrons i noto com el meu sexe s’escalfa. Descordo la seva brusa i la deixo caure a terra, acaricio els seus pits per sobre dels sostens negres i poso una mà per sota, mentre l’altre mà busca el gafet i l’obre. Ens mirem i cadascuna es treu el que li queda excepte el tanga, el seu negre i el meu blau cel, jo em baixo les malles movent la cintura per ajudar-me , girada cap a tu, movent el meu cul davant teu, ella es baixa la faldilla.
Seïem al llit, la meva mà acarona els seus llavis, baixa pel seu coll, troba els seus pits, ja erectes i fent cercles de fora a dins arribo als mugrons, que estan durs com una pedra, mentre baixo la mà pel seu estòmag, ella s’ha estirat al llit, i jo al seu costat, llepo els seus mugrons, la meva llengua fa petits cercles i es mou d’una  banda  l’altra ràpidament, acaricio el seu pubis per sobre del tanga, noto l’escalfor que desprén, la respiració d’ella s’accelera, poso la meva mà aprop de la seva boca, primer un petó suau i després m’agafa un dit, llepa la punta i xucla fins tenir-lo dins, el mulla, l’allibera una mica i torna cap dins. Jo em vaig girant, finalment poso la meva cara sobre el seu pubis i el meu pubis sobre la seva cara, iniciem un joc molt nostre, una comença i l’altre repeteix, avui li toca a ella.
La seva mà, passa sota el meu tanga i troba el meu sexe humit, jo busco el seu, no està més sec. Noto com els seus dits obren els meus llavis, acaronen els pels del meu pubis i noto una presió sobre el meu clitoris que em fa tallar la respiració un moment. Jo la segueixo, les seves mans baixen el meu tanga, jo baixo el seu oferint-te a tu tota la vista del seu sexe, t’he mirat i t’he picat l’ullet, però res més.
El calor de la seva llengua segueix la part de dins de les meves cuixes, jo faig el mateix, la seva pell encara te  gust de sal de la platja, quan noto el calor de la seva llengua al meu clitoris m’oblido de la teva presència, el meu cos es contrau al ritme que ella marca, impulso el pubis per acompanyar la llengua, tinc massa feina per seguir-la , ella es molt bona, la seva llengua em turba, el meu cos es contrau, em costa seguir el ritme amb la llengua perquè estic molt excitada, però el seu sexe la delata, està com jo, noto el seu clitoris inflat, vermell i suau, està super estimulable, cada caricia desperta en ella una convulsió de plaer. La seva llengua amb el calor que despren deixa el clitoris i arriba  a l’entrada de la meva vagina desitjosa, la meva llengua busca el seu, noto el gust especial del seu fluxe, les parets de la seva vagina ben lubrificades afavoreixen que la meva llengua entri, tinc la cara humida pel fregament, realment estem molt molles i molt excitades.
Quan noto que els meu sexe es contrau i el seu també, ens aturem. Ens girem, ens mirem als ulls i somriem al veure les nostres cares humides de fluxe, començo jo  a llepar-la suaument fins “netejar-la” i llavors ho fa ella, les nostres mans, soben els nostres pits, que estan a punt de reventar, m’encanta apretar-los i alliberar-los, juntar-los i deixar-los lliures. Ara em toca a mi, és ella qui m’ha de seguir. Baixo una mà fins trobar el seu clitoris, sense deixar de assaborir la seva llengua, els nostres pits en contacte estan calents i durs, començo fent petits moviments circulars sobre el seu clitoris, i noto els cercles en el meu, tanco les cames per disfrutar més la caricia, ella també ho fa, les seves cuixes apreten la meva mà, que sense perdre el clitoris inicia copets suaus, els copets s’acceleren tant com el meu cor, obro les cames i baixo la mà entre els seus llavis menors fins troba la seva vagina molt humida, entro un dit, ara dos i ella se m’avança, a la meva vagina en noto ja tres. Estic a punt de reventar i sense que jo digui ni faci res, l’altra mà seva busca el meu anus, per jugar pel forat i començar a a entrar, jo a ella no li faig, sé que no li acaba d’agradar, així que la meva mà lliure li marca el ritme en el clitoris.
El ritme es va accelerant, el seu clitoris, el meu anus, les nostres vagines, els nostres cossos palpiten, el calor m’ha envait, estic a punt de reventar, una corrent comença a agafar força desde el meu sexe i es va escampant, anem accelerant el ritme fins que noto el seu fluxe que corre pels meus dits, noto que la meva vagina estalla, el meu fluxe m’abandona, mulla la seva mà i les meves cuixes. Caiem extenuades una sobre l’altre, et miro i somric.  Li faig un dolç petó i dic que em vaig a dutxar, ella diu que té son, que es dutxarà demà.
Surto de la habitació, estàs  plantat al menjador, amb una erecció més que evident, t’indico que m’acompanyis al bany, no t’ho penses. Et pregunto que tal, suspires  i en lloc de contestar amb un petó segelles els meus llavis, la duresa del teu sexe es clava al meu pubis, obro l’aigua de la dutxa i t’ajudo a treure’t la roba, entrem dins la dutxa, els meus pits encara estan durs i el meu sexe humit, no tinc cap inconvenient en ajudar-te a que et passi l’erecció. Llepo, el teu coll, el teu pit, el teu abdomen i encara no te n’has adonat que ja tinc el teu sexe entre els meus dits.
La meva llengua molt humidificada baixa pel costat del teu sexe, la meva màesquerra agafa els teus collons suaument, també estan durs, la cosa funciona, finalment em poso el teu glande a la boca i sorbeixo suaument un parell de vegades, obro la boca i entro el teu membre fins al fons , aguantoun xic i disfruto el moment, la meva vagina esta secretant de nou, el meu clitoris palpita. Surto del teu membre i veig la teva cara de plaer, ha funcionat. Et xiuxiueixo a la orella que et vull cavalcar, els teus ulls brillen. Seus a la vora de la banyera,  jo estic de cara a tu, i poso una cama a cada costat, la teva boca està a l’alçada dels meus pits, no pots evitar llepar-los i a mi m’encanta. M’agafes pel cul, i baixo lentament deixant-me caure sobre tu, mentre noto com el teu sexe m’omple lentament, es teves mans van marcant el ritme, pujo i baixo, tiro el cap enrera,l’aigua em mulla el cabell i em deixo portar,el meu sexe torna  a estar preparat per estallar i el teu no m’aguantarà gaire, poso la meva mà al meu clitoris i t’ajudo, notes els efectes, la meva vagina secreta més, el teu sexe està moll, molt calent i la meva vagina es va contraient, apretant el teu sexe, els teus crits et delaten, et poso una mà a la boca perquè no cridis, la llepes com si fessis una mamada, marques el mateix ritme que la meva pelvis, que puja i baixa cada vegada més depresa, estem a punt d’estallar, ja no aguanto més, i em corro, els meus fluxes s’extenen per la teva polla, que es mou dins meu, comença a contraure’s i finalment estalla.
Et faig un petó, entro a la dutxa de nou i et demano que no li diguis res a la teva cosina. M’ho promets, ara saps que viuràs un estiu intens.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada